czwartek, 30 maja 2013

Haul kosmetyczny z Rossmana -40%


Hej dziewczyny :) Mam nadzieję, że tydzień minął Wam w porządku. Całe szczęście dziś jest wolne, do tego wróciła do nas pogoda, spacer, rower, podsumowując - dzień poza domem. Taki mam na dziś plan. Do wczoraj była w Rossmanie promocja -40% na kosmetyki do makijażu i także te do pielęgnacji. Oczywiście pisałam Wam o niej na facebooku, skorzystaliście z niej? :) Ja trochę rzeczy kupiłam, zrobiłam zapasy, zaoszczędziłam przy tym naprawdę sporo. Głównie kupiłam produkty, których używam od długiego czasu. Oto moje zakupy:


Za ten eyeliner, kredkę z ostrzynką firmy Lovely dałam 2,99. Spisuje się naprawdę dobrze, szczególnie jak za taką cenę :)


Moim kremem numer 1. jest krem na dzień i na noc do skóry podrażnionej o którym pisałam tutaj. Niestety już mi się skończył, a w Rossmanie go nie było. Postawiłam więc na tą serię, która wydaje się być podobna. Zobaczymy jak się sprawdzi :)



Wibo Growing Lashes to mój ulubiony tusz do rzęs, zapłaciłam za jeden dokładnie 5,79 :) W regularnej cenie ok. 9zł. Jest naprawdę rewelacyjny, recenzja tutaj. Jednak najlepiej sprawdza się wraz z odżywką Onyx, efekt i recenzja tutaj.


Kolejni moi ulubieńcy i stali bywalcy do płyn uniwersalny do demakijazu z Ziaji, który recenzowałam tutaj. Zakupiłam również płyn micelarny z firmy Ziaja.


Za każdą z maseczek Perfecty dałam 1,08zł :) 


Kolejni stali bywalcy to już mój 5 korektor Match Perfection z firmy Rimmel, recenzja tutaj. Do kompletu oczywiście puder Stay Matte od Rimmel, który zakupiłam po raz enty. Recenzja tutaj. 



Niestety nie było mojego zapachu Sensitiv (notka tutaj), ten pachnie nieco bardziej intensywnie i pomarańczowo, co niezbyt mi się podoba...

 Poniżej mgiełka z Elfa utrwalająca makijaż. Bardzo chciałam jej spróbować już dawno, ponieważ przyda się na letnie np. koncerty, gdy jest gorąco, a jednak chcemy nałożyć na twarz puder i jednocześnie nie chcemy by nam spłynął.. :) Używam już jakiś czas także niebawem pojawi się pewne recenzja. Kupiłam go na allegro.


Wpadło Wam coś w oko? :) 
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. U mnie ta promocja wypadła w mało sprzyjającym czasie - długo po wypłacie, więc i funduszy brak ;) ale kupiłam tusz Spectacular me z lovely za niecałe 6 zł i jestem z niego baaardzo zadowolona, sprawia, że moje krótkie rzęsy stają się wreszcie widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. też skorzystałam z tej promocji, ale kupiłam trochę mniej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie skorzystałam z tej promocji, a rzeczy które przedstawiłaś wpadły mi w oko najbardziej masło do ciała i maskara ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak czytałam o tej promocji tyle razy, to mnie skręcało z zazdrości :( Cóż zrobić, muszę się zadowolić tym co mam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tylko eyeliner zakupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne rzeczy. Mam parę takich samych i są świetne <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy. w końcu trzeba skorzystać jak jest promocja. Będę musiał kiedyś wypróbować ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :) chętnie poczytam recenzje kremów Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, sporo kupiłas:) ja z tej promocji wyniosłam tylko jeden lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zrobiłam spore zapasy dzięki tej promocji. Kupiłam moje ulubione tusze Spectacular Me od Lovely, dwa lakiery z nowej kolekcji Wibo Looks Like Gel (za nieco ponad 3 zł!, a kolory są naprawdę rewelacyjne), do tego mój ulubiony róż do policzków od Wibo no i oczywiście BB od Garniera za około 12zł (regularna cena 20zł) więc jestem baaardzo zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też ''złapałam'' promocję i zakupiłam podkład,tusz i 2 lakiery:D
    ile kosztuje ta mgiełka elf?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam sprawdzić na allegro po ile stoją, bo już nie pamiętałam.. Kupiłam 60ml za jakieś 22zł :)

      Usuń
  12. Zaszalałaś : )

    OdpowiedzUsuń