sobota, 6 sierpnia 2016

VIDEO: Co zabrać na wakacje? 10 rzeczy must have ✈

Cześć! :) Nadszedł ten upragniony czas, a raczej nadchodzi (wielkimi krokami!) URLOP :) Dokładnie za równo 7 rozpoczynamy wolne i przygotowania do wyjazdu w nasze piękne góry. To będzie mój pierwszy pobyt w górach, zdobywanie szczytu, piesze wycieczki, długie spacery. Byłam za dzieciaka w Zakopanym oraz w Szczyrku, ale to dosłownie po drodze, na kilka godzin, a z wyjazdu nie pamiętam niestety nic. O górach przypomniało mi się będąc dwa lata temu w Norwegii, gdzie zapierało mi dech w piersiach. Dlatego ogromnie się cieszę, że spędzę tydzień u stóp Tatr. Ajj, nie mogę się doczekać. Zainspirowałam się moim wyjazdem dlatego nagrałam nowe video związane z pakowaniem się na urlop! W tym przypadku nie ważne czy jest to morze, jezioro, camping, góry czy jakikolwiek wyjazd kilkudniowy. Produkty, które pokazałam przydadzą się dosłownie na każdą podróż, a i ja zabiorę je ze sobą na swoje wakacje. Mam nadzieję, że video się przyda, enjoy:





Jeśli macie inne rzeczy typu must have na wyjazd to koniecznie dajcie mi znać. Tym bardziej jeśli są związane z górami :) Ja dopiero zacznę przeszukiwanie internetu i czerpanie wiadomości od znajomych jeśli chodzi o to, co powinnam zabrać. Mam nadzieję, że o niczym potrzebnym nie zapomnę. W dzisiejszym poście to już tyle, do następnego! :)



16 komentarzy:

  1. Oj tak ja też kupuje okulary u optyka. Takimi z bazaru to można sobie wręcz krzywdę zrobić... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pójdź na Morskie Oko :) Piękne miejsce :) Ja jeżdżę w góry, ale zima na narty. Udanego więc wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też najważniejsze są filtry <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak fajnie :) Miłego urlopu, dużo słoneczka i wspaniałego odpoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jadę w góry ale w ostatnim tygodniu sierpnia. Życzę udanego wypoczynku:).

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie must have to z 50 rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię słodkich zapachów, a o ile kojarzę ta mgiełka właśnie jest taka :) ja najbardziej lubię ta zielona, nie wiem czy kojarzysz ;) super filmik, filtr to numer jeden na wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Widziałam wczoraj na snapie,że wyprowadzałaś pieski ze schroniska! Od jakiegoś czasu też właśnie o tym myślałam, i chciałabym bardzo dać trochę szczęścia takim kudłaczom i wyprowadzić je na 'trochę' wolności :) Czy jesteś wolontariuszem schroniska,że z nimi wychodzisz? Jak to wygląda? :_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jestem wolontariuszem :) po prostu pojechałam i zostałam nim od razu, pytali o obycie z psami, małymi, dużymi, dali kilka wskazówek i tyle :) natomiast w Gdyni jest schronisko, gdzie trzeba np. Przejść szkolenie co chyba trwa z dwa dni... :/ dlatego jeżdżę dalej do innego. Pewnie leć jak masz chwilę :) ja jak tam jestem to chodzilabym do upadłego, są takie szczęśliwe :)

      Usuń
    2. A gdzie chodzisz? Do którego schroniska? Ja to mieszkam w Gdańsku, więc pewnie do Promyka bym poszła...;p

      Usuń
    3. ja jeżdżę do schroniska w Luzinie, przytulisko na Dąbrowce. A tam gdzie ciężej zostać wolontariuszem to ciapkowo, ale to znane schronisko i ma ogromną pomoc i tak. Dąbrówka niestety nie. Nie przestrasz się jak weźmiesz psa, że może mocno ciągnąć po wyjściu ze schroniska. Po prostu mega się cieszy i musi wszystko obwachac i wszędzie zrobić siusiu :) zazwyczaj po kilku dobrych minutach dopiero się uspokajaja, ładnie idą i dopiero interesuje ich to z kim

      Usuń
  9. Przydatne wideo!
    Mój urlop dopiero za 2 miesiące ;<
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez filtrów nigdzie się nie ruszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mogę przekonać się do noszenia okularów przeciwsłonecznych.

    OdpowiedzUsuń