sobota, 12 sierpnia 2017

VIDEO: Get ready with me ­čĺä

Hej! Czy┼╝by lato nad morze wr├│ci┼éo? Co prawda to nie 30 stopni, ale przy 23 te┼╝ da si─Ö czerpa─ç rado┼Ť─ç z wakacji. Niestety lato nad morzem w tym roku si─Ö nie popisa┼éo. W ka┼╝dym razie pisz─Ö do Was z pi─Öknego Dar┼é├│wka, gdzie korzystam z ostatnich dni urlopu :) Je┼Ťli chodzi o film to przygotowa┼éam dla Was get ready with me o kt├│re prosili┼Ťcie mnie ju┼╝ dawno :) Nareszcie uda┼éo mi si─Ö je nagra─ç, mam nadziej─Ö, ┼╝e przypadnie Wam do gustu! Ja lec─Ö korzysta─ç z pi─Öknej pogody, a Was zapraszam do ogl─ůdania! :) 


Póki co zamierzam wstawić jeszcze jeden lub dwa filmy z Zakopanego i to w następnym tygodniu także mam nadzieję, że cieszycie się z dwóch filmów na tydzień :D Pozdrowienia! ;)

Brak komentarzy:

Prze┼Ťlij komentarz