środa, 25 stycznia 2012

Szampon Baby Dream.


Ten szampon kupiłam, dzięki przeczytaniu posta jednej z bloggerek. Szampon nie zawiera silikonu. Idealny, jeśli chcecie w sposób naturalny dbać o swoje włosy. Efekt silikonu, a raczej jego braku może być taki: suche włosy, plączące się. Co nie oznacza, że ten szampon jest beznadziejny, właśnie robi tak dlatego, że nie ma silikonu! W efekcie po paru myciach dostaniecie puszyste i miękkie włosy. Jeśli nie, trzeba zastosować po prostu odżywkę. Piszę o tym dlatego, że czytałam o takich problemach. Ja takich nie mam.

Od producenta:
Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Cena: 4,19zł/250ml (3.99 rossman)


Moja opinia:
Jestem zachwycona tym szamponem! Ma przepiękny 'bobasowy' zapach. Włosy są tak miękkie, że kiedy poprawiam grzywkę do końca nie czuję, że mam ją w ręku (dosłownie!). Mój mężczyzna potwierdził, że tak miękkich i miłych włosów jeszcze nie miałam no i tak cudownie pachnących. Także rzeczywiście tak jest. To, co najbardziej kocham to miłe w dotyku włosy, także spełnia moje oczekiwania. Bardzo dobrze odżywia, co widać zaraz po myciu. Nie plączą mi się ani nie wyglądają na przesuszone. Nie miałam potrzeby użycia odżywki.

Plusy
+ cena
+ wydajność
+ zapach!
+ włosy stają się bardzo miękkie
+ gładkie
+ bez efektu puszenia

Minusy:
Jak narazie brak!

Lakier, który miałam na paznokciach - wibo, kolor czerwony.

32 komentarze:

  1. koniecznie muszę wypróbować ten szampon :) przez długi czas używałam kremu z tej firmy i był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony lakier <3
    dzięki za odwiedziny:)
    obserwujemy ...??

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak wspaniale!;D ja coraz bardziej jestem przekonana do sprawdzenia produktów przeznaczonych dla niemowląt i dzieci;D Są tak dobre i łagodne że lepiej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lakier! ;) A jeżeli chodzi o kalosze - nie zazdrość tylko jeśli chcesz tez takie mieć to oszczędzaj i kupuj, bo są naprawdę świetne ;) A cena myślę, że adekwatna i stosunkowo niska :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny odcień czerwonego. :) Zapraszam na mój blog, jeżeli się podoba to zapraszam do obserwowania, na pewno się zrewanżuję. :*
    http://treasurre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor lakieru jest genialny :)! szukam takiego :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog i fajna tematyka, ale widać dużo błędów językowych, powtórzeń i nie tylko - może popracuj nad tym ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakich błędów językowych? :) mój blog to nie praca stylistyczna, abym miała unikać powtórzeń. Logiczne, że w notce o pudrze będę pisała puder to, puder tamto, puder, blablabla i nie zamierzam tego zmieniać, bez przesady

      Usuń
  8. Szamponu BB jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wypróbuję ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna ta czerwień!! :3
    obserwuje i zapraszam ponownie :D http://the-mania-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny lakier do paznokci. ;)


    http://karolina-inspiracje.blogspot.com

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki lakier, jest cudowny. A szampon wypróbuje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz może jak sprawdza się do włosów przetłuszczających, bo chętnie bym go kupiła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. Sama myję włosy codziennie lub co drugi dzień, ale zmieniam szampony. Myślę, że być może nie przedłuży świeżości włosów, ale napewno nadaje się do częstego mycia nie naruszając zbytnio skóry głowy. Nie jest dobrze myć głowę za często, a myślę, że ten szampon spokojnie się do takich użytków nadaje:)

      Usuń
  14. wiele babek poleca tą oliwkę, chyba też się skuszę ;) właśnie u mnie ma być otwarty Rossman, więc będzie okazja kupić :)
    dodaję się do obserwatorów ;) zapraszam Cię również na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. o widzisz szampon na pewno sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie wyypróbuję ten szampon
    świetny lakier :)





    zapraszam w wolnej chwili na WWW.MESPEEL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam sie z powyższymi komentarzami, lakier piękny;D ale nie dlatego komentuje;D
    Bardzo mnie zaciekawila Twoja opinia na temat tego szamponu. Napisałas tak ciekawie, że aż ciesze się, że mój szampon sie kończy bo kupie ten aby go wypróbować;)

    Pierwszy raz tu jestem, dodaje do obserwowanych przeczytałam wczesniejsze notki i stwierdzam, że z chęcią poczytam kolejne posty:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Początkująca jestem więc prosze o wyrozumiałosc hehe;)
    http://sparkle-asleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe recenzje kosmetykow i blog :)


    My fashion blog- WWW.MARTITTTA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaaaaa! chyba muszę go dorwać już właśnie widzę go któryś raz na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ta czerwień prezentuje się na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę kupić czerwony lakier ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. wpadłam:P lakier jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwony lakier jest swietny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wypróbuję ten szampon - skoro tak pozytywnie działa na włosy

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladny lakier;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana moja, ubieram się i ide do sklepu po szampon, hih. Normalnie muszę to wypróbować ! Buziaki ; **

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiam sie, czy mogłabym sobie na nia pzoowlić. mam długie włosy i kręcone po umyciu, boje się że nie dalabym rady ich rozczesać tak jak po johnnson baby...

    OdpowiedzUsuń