sobota, 25 lutego 2012

Zakupy kosmetyczne :)

Zmieniłam troszkę wygląd bloga, zrobiło się tu trochę kawowo i brązowo :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Ta notka powstawała naprawdę dłuuugo. Już na moim blogu była recenzja jednego z tych lakierów. Jest to wynik tego, że kupiłam już je ponad miesiąc temu (albo i więcej), po prostu jedno zdjęcie to było wtedy za mało. Teraz uzbierało się trochę więcej, także nabytki ostatniego czasu:






Wszystkie przedstawione wyżej rzeczy będę wcześniej czy później recenzować :) Mam dla Was dwa zdjęcia robione właśnie w czasie płynięcia do Finlandii. Możliwość przepłynięcia była dzięki lodołamaczowi, wszystko było całkowicie zamarznięte, brrr:


10 komentarzy:

  1. Ale mnie tu dawno nie bylo i mialam straasznie dużo postw do przejglądnięcia. ;)
    Miałam kiedyś ten antyperspirant i to masełko z Ziaji ;)
    beautyandfashion95.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te płatki na nos są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sobie klikniesz na numerek lakieru to cie przekieruje do postu, gdzie pokazuje ten lakierek ;) muszę jednak powiedzieć, że troch się zawiodłam, bo nie da się go używać solo...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te płatki do peelingu : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie i w jakiej cenie kupiłaś te płatki do peelingu? Jestem ciekawa recenzji, mam nadzieję, że niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem ciekawa tych recenzji ;) a szczególnie pomarańczowego masła;)

    Jasne, że możemy. Już dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz czekam na recenzje ;>

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki rewelacja ;) czekam na Twoją recenzję.


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremowy peeling truskawkowy oraz lakiery Eveline są świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń