czwartek, 19 lipca 2012

DIY - kolczyki piórka.

Długo przymierzałam się do zrobienia swoich własnych pierwszych kolczyków. Te które zobaczycie w dzisiejszej notce są moją próbą i zarazem wielką amatorszczyzną. Nie mniej jednak, jestem z siebie zadowolona, że w końcu wzięłam się za to za co chciałam się wziąć od dawna. Muszę dokupić kilka rzeczy, a wtedy stworzę trwałe kolczyki i w 100% dobre i mocne. Praktyka czyni mistrza. Jak by nie było to podobają mi się :) Wiem, że lubicie instrukcje, dlatego przygotowałam dla Was zdjęcia.

Efekt końcowy:


Potrzebujemy:


Zaginamy końcówkę piórka (jest mocna) i zawijamy, aby zostawić małą przestrzeń w środku na włożenie bingla.


Wkładamy bingiel i podklejamy.


Czekamy do wyschnięcia i robimy to samo z drugim piórkiem.

GOTOWE!



53 komentarze:

  1. zdjęcia macro są dzięki soczerwce na obiektyw, która kosztuje 18-22zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mine szczelilas.. a kolczyki srednie, w sklepie mozna kupic przepiekne wcale za niewysoka cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to ja na tapecie :) leginsy byłyby świetne !
    i fajny kolorek tych piórek :):) ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki ;)
    pozdrawiam serdecznie, dziękuję za miły komentarz, obserwuję :).
    zapraszam na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieło mamy to koszula :) a zdjecia sobie musze robić sama , kupiłam sobie statyw i jakoś daje rade :P :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na robione własnoręcznie to wyszły ci świetnie i mają bardzo ładny kolorek :)
    Musiałabym spróbować takie zrobić, bo efekt bardzo fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i chyba łatwe do wykonania, a poza tym uwielbiam piórka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarze nie dotyczące moich notek/tego co robię, które jednocześnie znajdują się na poziomie trzynastolatki będą oznaczane jako "spam" i usuwane.

    OdpowiedzUsuń
  9. zabolało? takie bzdury nigdy mnie nie będą bolały, ten blog nie dotyczy mnie i nie bój się - nie jest tak, to tylko zdjęcie gdzie tak naprawdę nic nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ktos tutaj jest nie normalny ;/ zal,róbcie cos swojego, bo najezdzac na innych kazdy potrafi!!! uwielbiam twojego bloga :-)
      M.

      Usuń
    2. dookładnie, dz-dzięki :)

      Usuń
  10. Piękne kolczyki, uwielbiam piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze że ktoś tu Cie nęka , nie przejmuj się , zawsze znajdą się tacy ludzie :*
    A co do statywu , nie mam pojęcia ile ma , ale jest dosyć wielki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. blog nie dotyczy ciebie? myslalam ze chociaz troche utozsamiasz sie z tym co tutaj piszesz :) a teraz wszystko wyszlo na jaw ze oszukujesz samą siebie, a przy okazji swoich czytelnikow... sledzilam twojego bloga czesto, bo myslalam, ze sie choc troche rozkreci i zobacze cos zupelnie innego, czegos czego nie ma na innych blogach, a ty perfidnie wszystko zżynasz. Myslisz ze pisaniem o czyms co juz bylo milion razy zrobisz furorę? mylisz się :) a czytelnikow masz dzięki spamowi :) pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dotyczy mnie w kwestii mojego życia i mojej osoby, nie mam zamiaru tutaj tego poruszać. pokazuję tutaj MOJE inspiracje, które wykonuję i liczę na to, i do tej pory tak było, że moi czytelnicy się tym inspirują, a nie inną dziedziną. Zżynam? Pokaż mi skąd skoro mi to zarzuczasz? Będzie ciężko ci to znaleźć, bo to wszystko siedzi w mojej głowie. A blogów i blogerek istnieje tysiące i każda robi na co ma ochotę, ja nie widziałam jeszcze na żadnym Polskim blogu tych wszystkich rzeczy, jakie tutaj staram się wprowadzić, dlatego głównie ludzie się tym interesują. Dla siebie już zrobiłam furorę i jestem dumna z moich czytelników, z każdego z osobna i nie ważne jak tutaj trafili. Pozdrawiam również!

      Usuń
    2. A jeśli ty już wszystko widziałeś/widziałaś no to gratuluję i nie wiem co tutaj robisz :)

      Usuń
    3. Ja też niektóre rzeczy widziałam wiadomo , że niektóre pomysły już ktoś wcześniej wykorzystał ale takich osób jest tysiące...Takie gadanie , że ktoś coś zzyna jest bezsensu ponieważ to nie jest skąds kopiowane. Ona robi wszystko robi sama i jak ktoś jest mądrzejszy niech ruszy dupę i sam coś zrobi. Anonimy..

      Usuń
    4. JESTEś SWIETNA, NIE PRZEJMUJ SIę KOCHANA :*

      Usuń
    5. nie przejmuję się, ale dzięki ;)

      Usuń
  13. Ładnie Ci wyszly:) uwielbiam piórka:)
    ps. odp.na Twoje pyt. spis rzeczy co mam na sobie jest na koniec posta.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe rozwiązanie, zazdroszczę zdolności i pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  15. są prześliczne:)
    Moja siostra zrobiła mi rok temu podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. są piękne ja mam pomarańcz i fiolet :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio zrobiłam sobie tak naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne piórka. ;)

    oj dziękuję Kochana. ;)) bardzo miło mi się zrobiło. tylko zdziwiłam się, że mnie nie poznałaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokombinuj jeszcze z nimi.To się szybko odklei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię jak ktoś zanim skomentuje to przeczyta notkę

      Usuń
    2. przeczytałam.i miałam coś innego na myśli.proponuję przymocować drucik na całej długości.

      Usuń
    3. wiem jak robi się kolczyki, ale dzięki za rady. po prostu wtedy nic nie miałam i tak jak napisałam 'Te które zobaczycie w dzisiejszej notce są moją próbą i zarazem wielką amatorszczyzną.'

      Usuń
  20. Nie są złe,choć nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi te kolczyki się podobają :)
    Muszę kiedyś spróbować zrobić podobne, ale pewnie mi się nie uda XD
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne ;) na pierwszym zdjęciu cię nie poznałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne są te kolczyki ! :D lubię to! :D
    A eyeliner w pisaku podobno dobry jest z Golden Rose, chociaż ja używam jakiegoś taniego :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajnie Ci wyszły :) jak chcesz możesz dla mnie takie zrobić ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne kolczyki ! Ja uwielbiam takie :)
    Po za ty bardzo ciekawy blog :*
    Dodaje do obserwowanych żebym mogła częściej tu zaglądać ;)

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię piórka, chociaż bardziej podobają mi się takie zawieszone na łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądają ! : ))
    + naszyjnik dostałam w prezencie, ale kupiony w Primarku : ))

    OdpowiedzUsuń
  28. nakręciłam się na zrobienie takich kolczyków. to prawdziwe cudeńka kocham te wszystkie dodatki z piórkami są na prawdę świetne, sprawdzają się doskonale jako kolczyki, broszki, naszyjniki etc.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne :) piórka mają śliczny kolorek :)

    zapraszam do mnie na:www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wyszły, choć osobiście nie przepadam za takimi kolczykami, ale fajnie że dałaś tez instrukcję jak je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. taaaaak, lubię piórka, ale w bardziej stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię piórka i właśnie w tym kolorze podobają mi się najbardziej :D ale nie noszę kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne są.!
    moja siostra robiła kiedyś kolczyki, ale teraz to jak jej się przypomni.^^

    OdpowiedzUsuń
  34. tez uwielbiam robic sama kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne kolczyki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! dzisiaj napadłam na Empik, zakupiłam bigle i podobne piórka, biorę się do roboty! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń