niedziela, 27 października 2013

Największe centrum handlowe na pomorzu - Riwiera w Gdyni


Cześć :) Na sam początek - galeria handlowa to żaden temat do wielkich dyskusji i przeszłabym obok jej otwarcia dosyć obojętnie, ale myślę, że większość z Was, które mieszkają w innych miastach, może zainteresować taka notka, gdzie pokażę Wam kawałek największego centrum na pomorzu Riwiera, która została otwarta wczoraj. Sama nie poddałam się szaleństwu i mimo, że byłam tam już dwa razy, nie kupiłam zupełnie nic, moim celem było ją obejść i zrobić dla Was kilka zdjęć:


Galeria ta różni się od wszystkich w których byłam. Przede wszystkim, co mi się w niej podoba to przestrzeń - 70 000 m2 powierzchni. Powierzchni dobrze zagospodarowanej. Duże, szorokie korytarze. Nie ma natłoku, ścisku. To najlepiej urządzona, a także zrobiona pod względem estetycznym galeria jaką widziałam. Również jeśli chodzi o sklepy.


Wszędzie na korytarzach są miękkie fotele, pufy lub krzesła. W przejściach są również mini place zabaw, zjeżdżalnie, drabinki dla dzieci itp.



Po raz pierwszy w Polsce h&m home:


Nie udało mi się zrobić więcej zdjęć w samych sklepach, które są inaczej urządzone niż zawsze. Mają piękny klimat, wystrój. Każdy sklep ma inne ściany, podłogi, dekoracje, klimat. Poniżej jest przymierzalnia Tally Weijl.


Tutaj również przymierzalnia Tally. Musicie mi wierzyć, że prawie każdy sklep ma taki swój klimat.


Na każdym korytarzu można spotkać również fotele i stoliki na których są tablety oczywiście z dostępem do internetu do dyspozycji. Także podczas gdy kobieta śmiga po sklepach, facet może posprawdzać co się w wielkim świecie dzieje. Tu oczywiście sprawdzam nowinki na blogu :))


W Galerii Mac Donald urządzony jest również inaczej. Mamy okienko do zamówień i okienko do obioru jak przykładowo w Stanach. No i to na tyle, mam nadzieję, że przyjemnie było zobaczyć jak wygląda ona od środka, bo zdecydowanie różni się ona od innych galerii. Jak będziecie w okolicach to zajrzyjcie koniecznie :)

17 komentarzy:

  1. W "Silesia City Center" w Katowicach jest genialnie !! <3
    Też są takie "korytarze"-masz do nich mapkę i każdy "korytarz" jest nazywany ulicą, wszystkie sklepy mają swój numer a dodatkowo te"skrzyżowania" mają swoją nazwę np. Plac Tropikalny i jest tam fontanna, jakieś zarośla i most <3
    Wpisz sobie w google może pokarzą się fjane zdjęcia ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu też każdy korytarz ma nazwę ulicy, zapominałam o tym napisać :) sprawdze zaraz z checia ;)

      Usuń
    2. Silesia jest ok ale ze wszystkich galerii w których byłam dotychczas Krakowska Bonarka wygrywa po względem miejsca przestrzeni sklepów parkingów etc. i bardzo chętnie robię w niej zakupy:)

      Usuń
    3. moze bede miala okazje sie wybrac :)

      Usuń
  2. wygląda genialnie :) przymierzalnie robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Bydgoski Focus to przy nim uboga siostra. Ale i tak tłumy się tam przewalają i żeby zaparkować to zwykle ok. 10 minut trzeba się pokręcić. Dzisiaj akurat byłam i śmieję się, że to chyba ulubione miejsce do spędzania wolnego czasu całego miasta i okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przedstawiłaś :) chciałabym odiwedzić hm home:) A Mcdonaldy teraz wszędzie tak przerabiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super relacja, jak mi takie w Lublinie wybudują to będę stałą bywalczynią :D :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak w Arkadii w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Chętnie odwiedziłabym tą galerię, ale w Gdyni będę zapewne dopiero w wakacje :) No i wpadłabym na pewno do h&m home :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym się tam wybrała... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sprostowac- nie pierwszy w Polsce h&m home. W piatek bylo otwarcie poznań city center i tu również jest h&m home :))

    OdpowiedzUsuń