niedziela, 10 listopada 2013

Makijaż podkreślający kolor oczu za pomocą dużej paletki z h&m + kilka słów o niej.


Cześć :) Dziś pokażę Wam co tym razem udało mi się namalować na powiekach. Jest to mój drugi makijaż, który miałam okazję Wam pokazać i też drugi, który w ogóle wykonałam, więc speców proszę o wyrozumiałość :P Ja jestem z niego całkiem zadowolona i napewno będę go wykonywać jeszcze nie raz. Jest to bardzo prosty makijaż podkreślający Wasz naturalny kolor oczu. Myślę, że będzie pasował wszystkim, należy tylko odpowiednio dobrać intensywność kolorów. 

Efekt:



i jak Wam się podoba? ;)


 Na całej powiecie mam kolor beżowy, ale naprawdę blady, podchodzący pod kolor skóry. Po prawej zaś kolor czarny, który wyblendowałam (roztarłam, łącząc z beżem) aż do połowy powieki. Na dolną linię rzęs nałożyłam skośnym pędzelkiem odrobinę cienia brązowego. Kąciki rozświetliłam białym, lekko błyszczącym cieniem. Wszystkie kolory zaznaczyłam na palecie poniżej.


Paletka pochodzi z h&m i kupiłam ją już jakiś czas temu. Swatche kilku cieni możecie zobaczyć poniżej. Da się również zauważyć ich konsystencję. Cienie są pudrowe, miękkie, łatwo rozsypujące się i ani trochę nie oddają koloru, który mają, na powiece. Niestety są niezbyt mocno widoczne mimo tego, że nałożyłam oczywiście bazę. Ciężko się nimi pracuje, bo nie dają się delikatnie nałożyć i jednocześnie rozetrzeć, dodać lekko głębszego koloru lub mniej intensywnego. Ogólnie to jeśli są to Wasze pierwsze kontakty z cieniami to też raczej jej nie polecam, bo możecie wystraszyć się, że aż tak nie potraficie się malować. Przynajmniej ja przez nie miałam takie odczucie... Mam jeszcze inne paletki z h&m, mianowicie taką do smookey klik i taką samą wersję tylko z cieniem czarnym i srebrnym i jestem z nich obu bardzo zadowolona. Myślę, że w tych przypadkach jakość jest adekwatna co do ceny za taką ilość cieni. Swatche:


do następnego! :)

26 komentarzy:

  1. zazdroszczę takich długich rzęs ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mozesz takie miec ;) http://it-inspires-me.blogspot.com/2013/11/jak-dbac-o-rzesy-pielegnacja-rzes.html

      Usuń
  2. Mój codzienny makijaż. :) Uwielbiam tę kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż ładny :)
    cienie wyglądają na osypujące się ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny:) Delikatny, taki dzienniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. To co najbardziej mnie urzekło to rzęsy :) Makijaż bardzo ładny, delikatny. A z paletki wykradłabym turkusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaz, bardzo delikatny, super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż oczu. Rzeczywiście podkreśla kolor tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż, taki delikatny, dobry na co dzień. Piękny kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslalam, ze te cienie z Hm są trochę lepszej jakości ale cóż :P nie ma się co dziwić :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywalas moze do rzes serum lub kremu l'biotica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo widzialam notkę o kremie, nie wiem ktore lepsze i ktore moge stosowac na noc?

      Usuń
    2. Krem uzywa się na noc :) A bazę o Onyx o której tam pisałam pod tusz :)

      Usuń
    3. dzięki :) a ogolnie polecasz krem? bardziej dziala na porost czy zageszczenie? bo nie wiem czy nie kupic serum bo na wizazu ma lepsze niz krem opinie, ale jego nie stosuje sie na noc

      Usuń
    4. najpierw zaczęłam używać tej odżywki. Pamiętaj, że ta odżywka to jest tylko odżywiająca BAZA pod mascarę. Ona niespecjalnie wpłynie na rzęsy. Dzięki niej po prostu lepiej wyglądają z tuszem, tzn. wystarczy 1 warstwa zamiast 2/3. Dzięki niej rzęsy fajnie wypięły się w górę, mają piękny kształt, zrobiły się dłuższe to fakt. Ale tak naprawdę ten krem zdziałał u mnie cuda - z ledwowidocznych, poplątanych ze sobą, połamanych i krótkich zrobił naprawdę długie, czarne i gęste rzęsy. Zadziałał na wszystko :) Ja bym stawiała na krem, bo on zdziałał więcej.
      Z resztą chyba nie musisz wybierać, bo ta baza kosztuje 12zł, a ja jej używam w grudniu już rok przy codziennym stosowaniu :) więc wyjdzie ci za nią grosze. A krem używam kilka miesięcy (ok pół roku) za 15zł i jest jego jeszcze na 2 lata :D tym bardziej, że kremu używam obecnie np. parę dni i robię sobie przerwe aż do następnych kilku dni więc zużycie jest minimalne :)

      Usuń
  11. Śliczne kolorki ma ta paletka
    ____________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ten niebieski cień jest fenomenalny! świetny blog, w przyszły weekend robię jabłka w karmelu.. :D
    zapraszam do siebie, dodaję do obserwowanych :)
    pozdraawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jakoś nie przekonują kosmetyki z H&M - mam jedynie jeden pędzel i to wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z h&mu

    OdpowiedzUsuń
  15. jeej, piękny makijaż< <333


    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie, błękitne oczyska! :))
    Ja nie używam cieni, więc bardziej zajarały mnie Twoje rzęsy... :)

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny leciutki makijaż lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś te masło do ciała :) Bodajże bananowo - kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń