wtorek, 24 listopada 2015

VIDEO: Jak dbam o moje włosy?

Ostatni weekend spędziłam u mojej siostry w Szwecji i muszę Wam powiedzieć, że to był mój chyba pierwszy wylot, którym strasznie się stresowałam. Bieżąca sytuacja na świecie jest bardzo napięta. W Szwecji wówczas ogłoszono czwarty stopień zagrożenia terrorystycznego (w pięciostopniowej skali), co jeszcze bardziej mnie stresowało. Ulgę dopiero poczułam, gdy bezpiecznie wylądowałam na naszej Polskiej ziemi. Dopiero teraz, we własnym domu, mieście, czuję się naprawdę spokojnie. Siedząc w domu tego stresu się nie czuje, wszystko wydaje się takie odległe, ale gdy pojawicie się na lotnisku i zobaczycie jak bardzo wszyscy są czujni. Do tego policja patrolująca miasto... Brrr... 
Teraz zmieniamy temat na ten właściwy - czyli pielęgnacja moich włosów.


Jeśli chodzi o moją pielęgnacje to jest to sprawa naprawdę prosta. Początkowo wydawało mi się, że im więcej tym lepiej. Teraz ograniczyłam się do minimum. Przy właściwych produktach naprawdę wystarczy niewiele, aby włosy były zdrowe i po prostu piękne. Zapraszam do video w którym powiedziałam jak o nie dbam i zobaczyć możecie produkty, których używam, ENJOY:


Póki co to już tyle, do następnego! :)

16 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o pielęgnacje włosów to wszystko robię zupełnie inaczej niż Ty, ale chyba trzeba znaleźć coś co się dla nas najbardziej sprawdza :) ja np. nie mogę używać produktów z Nivea, po szamponie/ odżywce z tej firmy mam kołtuny na dole włosów, a u góry włosy wyglądają jak posmarowane olejem... Ale mi w ogóle Nivea nie służy - nie mogę używać też balsamów, żeli pod prysznic i dezodorantów tej firmy. Niestety wraca mi co jakiś czas łupież więc zawsze mam pod ręką szampon przeciwłupieżowy. I używam też często odżywek do spłukiwania, dobrze dopasowana naprawdę zdziała cuda i nie obciąża włosów. Moje włosy są bardzo miękkie i pachnące. Może też wrócę do olejowania włosów... Jakoś ostatnio bardzo się leniłam jeśli chodzi o pielęgnację włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jasne każda z nas ma inne włosy z innymi potrzebami :) ja niestety też :/ to chyba trochę przez jesień, nic się nie chce :D

      Usuń
    2. Ja niestety tez mam problemy z produktami Nivea. Ale tylko do włosów. Zachęciła mnie Lauro Twoja opinia i jak konsystencja odzywki jest świetna, tak nie moge używać ani szamponu ani wlasnie odzywki, bo musiałabym myć włosy 2 razy dziennie zeby nie miec ich tłustych. Ja nadal szukam swojego zestawu do włosów, po którym byłabym zadowolona :)

      Usuń
    3. Szkoda, że się nie sprawdziło :/

      Usuń
  2. U mnie szampon z Nivea się niestety nie sprawdza :(
    Za to muszę koniecznie wypróbować tą maskę, jeszcze o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej ze słodkich migdałów u mnie też sprawdza się świetnie na włosach. Olej kokosowy lepiej zdaje egzamin w pielęgnacji ciała :) Tej szczotki nigdy nie używałam, a już drugi raz dzisiaj trafiam na nią na blogach. Chyba będę musiała ją wypróbować. Jak widać po Twoich włosach Twoje metody pielęgnacyjne sprawdzają się doskonale. Ja jednak bez odżywki nie rozczesałabym swoich włosów mimo, że moja fryzjerka twierdzi, że tak zadbanych włosów nie ma żadna z Jej klientek. Widocznie taka struktura włosa, że lubi się poplątać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy :) Niestety moim wiele do takich brakuje, bo często jestem leniem jeśli chodzi o patrzenie na składy produktów, czy też dobór odpowiednich, albo stosowanie jakiś masek, czy odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio także wyznaje zasadę minimalizm i także lubię olej migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakiej konkretnie firmy miałaś ten poprzedni olej ze słodkich migdałów ?;) ten, który bardziej się sprawdzał na Twoich włosach ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście, na samym końcu jest zdjęcie tego olejku :) http://it-inspires-me.blogspot.com/2014/02/olejowanie-wosow-moje-efekty-o-moim.html?m=1

      Usuń
  7. Hej a możesz mi powiedziec czym zmywalas olej? Planuje zaczac olejowac ale boje sie ze nie domyje oleju :/ Bedze wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykłym szamponem, którym myję na co dzień, teraz akurat nivea cair repair :) myje po prostu dwa razy. schodzi mega łatwo :)

      Usuń
    2. Aha ok dziekuje Ci bardzo... :)

      Usuń
  8. Śliczne masz włoski, zazdroszczę! :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń