sobota, 20 stycznia 2018

VIDEO: Szczotka prostująca włosy REMINGTON ★ TEST ★

Hej! Połowa stycznia za nami, a nad morzem dopiero teraz przyszła prawdziwa zima. Przymrozki, śnieg, czyli tak jak powinno być na święta. Dotychczas była jedna wielka chlapa. Teraz wszystko nadrabiamy, w końcu ruszyły stoki. Będzie trzeba wybrać się na snowboard, a jak! Wracając do tematu dzisiejszego posta - przygotowałam NOWY FILM z testem szczotki prostującej włosy. Zapraszam do oglądania, enjoy!


Chciałam także podziękować za wzięcie udziału po raz trzeci w mojej akcji DAJ PIĄTAKA DLA ZWIERZAKA  Dzięki wsparciu mojej rodziny, przyjaciół, znajomych i nieznajomych udało się zebrać aż 755zł. Za tą kwotę zrobiłam zakupy - została kupiona karma weterynaryjna, mokra i sucha,  siedziska, miski. Dziś wszystko zawieźliśmy i z pewnością z wydarzenia pojawi się mały film! Dziękuję za wsparcie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz