sobota, 2 czerwca 2018

VIDEO: NAJLEPSZE PREZENTY URODZINOWE :)

Hej! Przyszedł już chyba ten  najwyższy czas w którym nie cieszę się za bardzo z urodzin ;) Oj, tak, człowiek tylko zdaje sobie sprawę z mijającego czasu, który pędzi jak szalony. Całe szczęście wykorzystuję go dobrze, ale mam wrażenie nie na 100%. Dlatego zrobiłam sobie urodzinowe postanowienie, zdecydowanie bardziej  muszę korzystać z życia. Jeden z moich celów do spełnienia to jak najwięcej latem bywać  na plaży przy zachodzie słońca. Może dziwne, ale do różnych plaż  mam rzut beretem, a na palach jednej ręki wyliczę ile razy widziałam zachód słońca nad morzem. Bardzo mi tego brakuję i muszę koniecznie to nadrobić. Tyle słowem wstępu. Jeśli chodzi o film to nagrałam urodzinowe prezenty, nie po to, aby się pochwalić (chociaż jest czym, są cudne;>), ale może by przypadkiem kogoś zainspirować na prezent dla kogoś innego. Moi przyjaciele naprawdę wynaleźli cudowne rzeczy, w 100% praktyczne, jestem mega zadowolona :) Także zapraszam do oglądania. Enjoy:


Udanego tygodnia, do następnego :)

2 komentarze: