sobota, 23 lutego 2013

Moje efekty ćwiczeń po miesiącu MelB + Ewa Chodakowska.


Uwaga dziewczyny, 
zapraszam na NOWY POST, AKTUALNE EFEKTY: KLIK

Pod koniec czerwca zeszłego roku napisałam mój pierwszy post o treningach Ewy Chodakowskiej. Zaczęłam ćwiczyć, ale szybko przestałam. Podchodziłam do nich jeszcze parę razy. Tym razem postanowiłam, że zanim coś napiszę nowego, będę już po miesiącu ćwiczeń. Właśnie tym sposobem przychodzę dziś do Was z moimi efektami po miesięcznym treningu.

Mój efekt po miesiącu ćwiczeń:


Zredukowane boczki, płaski brzuch, wcięcie w talii, lepsze samopoczucie. Dużo zyskałam, ale oczywiście nie na tym koniec. Za miesiąc pokażę Wam kolejne efekty. Mam zamiar mieć widoczne mięśnie brzucha, nie kaloryfer, ale zdrowy, umięśniony brzuszek.

Co ćwiczyłam, ile razy w tygodniu:
Mój program opierał się głównie na skalpelu Ewy Chodakowskiej, ale nie tylko. Ćwiczyłam również serię treningów z MelB. Ćwiczyłam 3-5 razy w tygodniu. Nigdy nie mniej niż trzy razy. Staram się, aby całościowo ćwiczenia zajęły mi 100minut tygodniowo. Urozmaicałam sobie ćwiczenia i wybierałam różne kombinacje. Podam na końcu wszystkie linki.

Przygotowanie do ćwiczeń:
Wystarczy odrobina miejsca w pokoju, nie potrzebujecie nic więcej. Oczywiście jeśli chcecie możecie zaopatrzyć się w matę (jest wygodniej). Obowiązkowo butelka wody.

Dieta:
Nie mam diety, bo odżywiam się racjonalnie. Poza tym moim celem nie jest schudnięcie, a nabranie siły.


Linki do treningów z którymi ćwiczę:
1) Ewa, skalpel klik
2) MelB. brzuch  klik
3) MelB. ABS klik
4) MelB. pośladki klik
4) MelB. trening nóg klik
5) MelB. cardio klik


Motywacja, treningi, linki, moje efekty 
Wszystko możecie śledzić na bieżąco na moim photoblogu, który jest moim notatnikiem i sprawozdaniem. Tam zawsze zapisuję, co ćwiczyłam, podaję porady, linki, pokazuje moje efekty. Wiele z Was zaczęło ze mną ćwiczyć z czego bardzo się cieszę. Do lata zostało ok. 4 miesiące, niech dla każdej z Was to lato będzie czasem, gdzie z dumą pokażecie się na plaży w bikini :)
Mój photoblog: http://www.photoblog.pl/everybodyneedsinpiration/ 


Tutaj możecie zobaczyć moje efekty treningów w kolejnych miesiącach: KLIK

Śledź mojego bloga na facebooku, kliknij TUTAJ.


59 komentarzy:

  1. codziennie wykonywałaś te 6 ćwiczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytaj notkę, a dokładniej temat "co ćwiczyłam, ile razy w tygodniu" :>

      Usuń
    2. nie jest napisane czy te wszystkie 6 ćwiczeń robisz w jednym dniu.

      Usuń
    3. Jest napisane, cytuję "ćwiczę 3-5 razy w tygodniu. Urozmaicałam sobie ćwiczenia i robiłam różne kombinacje". Nie, nie ćwiczę wszystkiego razem, jak napisałam. Różnie, najważniejsze jest 100min tygodniowo. Nie jestem ci w stanie powiedzieć co konkretnie którego dnia jeśli chciałabyś o to zapytać, takie rzeczy piszę na photoblogu za każdym razem jak ćwiczę :)

      Usuń
  2. myslisz ze hula hop tez zalicza sie do treningu ? bo ja krece hula codziennie a potem jeszcze cwicze skalpel2 ale nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kręcisz takim zwykłym czy z takimi kolcami?

      Usuń
    2. z wypustkami :)

      Usuń
    3. ja bym nie używała hula hop zamiast treningu :> ale jako taki dodatek, coś ekstra, jak najbardziej. o takim z wypustkami słyszałam dużo dobrego, sama próbowałam jak miałam okazję, ale bardzo mnie bolało każde machnięcie :/ Ale ponoć jest dobre na tłuszcz, boczki, tylko siniaków będziesz miała dużo :D

      Usuń
  3. Gratuluję mobilizacji ;/kurczę, chyba też się zabiorę bo lada chwila wakacje. Az zrobię te 10 minut jakiegoś treningu z twoich linków. Dzięki za notke, oby mi pomogła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Like it!!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze Ci idzie :) mi się nie chce ćwiczyć :) zresztą nigdy nie miałam większych problemów ze swoją figurą więc nie miałam motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty naprawde szybko zyskałaś !;) Oby tak dalej tez by mi się przydały mięśnie na brzuchu ,ale porzuciłam ćwiczenia i jakoś się nie mogę znowu do nich zebrać;d

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat w tym mieście nie bylo śniegu:) i ok.3-4st. Dziękuje Ci serdecznie i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, widać efekty! podziwiam Cię, ja raz ćiwyczyłam z Ewą i miałam zakwasy :d, poza tym mam wymowke-ze nie mam czasu ;d zycie pedzi.... dlatego jeszcze bardziej Cie podziwiam i Powodzenia! Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze.. ja dalej próbuje się zmobilizować! od stycznia:( a przede wszystkim nie wiem ,jak napinać brzuch- nie wychodzi mi to bo wciągam a nie napinam. masz jakies na to rady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie mobilizuje zbliżające się lato :) musisz bardzo mocno wciągnąć brzuch nosem, tak jakbyś chciała wcisnąć go w kręgosłup ;)

      Usuń
    2. dzięki wielkie za odpowiedz:D mnie zmobilizowały zdjęcia Twojej talii, więc od jutra się biore za ćwiczenia:)

      Usuń
    3. nie ma za co i sory, ze tak pozno, ale w pracy bylam od rana :) to super, ciesze sie, zrob zdjecie i za miesiac tez, napewno efekt bedzie :P!

      Usuń
  10. Ale świetny efekt! No to od nowego tygodnia ruszam do pracy : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest na prawdę zadowalający, pomyśleć, że to tylko w ciągu miesiąca ;) życzę powodzenia w dążeniu do wymarzonego brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne efekty ;)
    ja ćwiczę już 3 tygodnie i tydzień przerwy, bo chora byłam ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wrócić do ćwiczeń, ale chyba będę mogła sobie na to pozwolić dopiero w kwietniu, gdyż póki co zawalają mnie lekcje :C
    Różnica jest widoczna. Aby nie zabrakło Ci chęci i motywacji do dalszych ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi niestety treningi zaczęły się nudzić, ale nie mogę się poddać! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mialas kolczyk w pepku ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nigdy w życiu? :D

      Usuń
    2. bo mi się w ogóle nie podobają, wręcz obrzydzają, więc napewno to jest coś czego nigdy nie zrobię :D

      Usuń
  16. Zazdroszczę wytrwałości! Jak nawet zbiorę się do ćwiczeń to niecały tydzień i "zapominam" o nich ;( A efekt też do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mozesz powiedziec jak sie odzywiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnej diety, ale ja raczej po prostu racjonalnie się odżywiam. Bardzo rzadko jem pizzę, mac, kfc, czy coś takiego, raz na miesiąc albo kilka... Ogólnie mówiąc moje przekąski to np. jogurt z płatkami, kanapka, banan, jabłko, nie zapycham się chipsami, ciastkami. Nie piję coli, sprite, gazowanych napojów tylko herbata, woda czy soki. Mam zdrowe nawyki żywieniowe po prostu. Czasem jem za mało, zdarza się, że nie jem obiadu, chociaż staram się by było to 1500 kalorii dziennie... nie wiem co więcej powiedzieć:)

      Usuń
  18. och muszę zacząć ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super efekt! Gratuluję wytrzymałości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes genialna. Dla kazdego czytelnika poswiecasz chocby chwilke na odpowiedz na pytanie w komentarzach. Czytajac twojego bloga mam wrazenie jakbym 'rozmawiala' z dobra przyjaciolka. Bardzo Cie cenie za to co robisz, jestes swietna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Starsznie dużo pracy w to wkładasz :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Wam za miłe słowa, aż ciepło mi się na sercu zrobiło :) cieszę się, że doceniacie czas poświęcony blogowi i Wam, to bardzo, bardzo wiele dla mnie znaczy:)

      Usuń
  21. A co powiesz na temat A6W? Robiłaś może kiedyś? Słyszałaś coś na temat efektów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczęłam, ale nic z tego nie wyszło.. :) nie orientuję się niestety. z tego, co ktoś pisał mi kiedyś na photoblogu to słyszałam, że mięśnie są "męskie" i to chyba tyle, co wiem :D ja osobiście nie lubię schematycznych ćwiczeń i masę powtórzeń, robienie ciągle tego samego, więc nawet nie myślę o A6W :)

      Usuń
  22. O jej. Czas zabrać się za siebie, żeby nie wstydzić się na wakacjach :)
    Na razie jedynie co robię to unikam kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję efektu!. Bardziej niż ćwiczenia z Ewą i MelB, osobiście wolę mój rowerek i kilka ćwiczeń na brzuch, nogi itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. TRENUJ Z EWA CHODAKOWSKA ZESTAW FILMOW ++

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    uaktualnienie starego linku (http://egofiles.com/oAZy4wH5m711btRz/Ewa Chodakowska szczupla w 4 tyg shape+trening+.rar ) teraz wiecej filmow

    polecam serdecznie
    za darmo
    szybko
    bez wirusow
    link :

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    zapraszam rowniez serdecznie na funpage na facebooku ewy!
    znajdziecie tam motywacje oraz zobaczycie jakie dziewczyny osiagnely dzieki jej cwiczeniom

    polecam jeszcze raz!!!
    zacznij teraz, nie jutro!
    pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana!!! Zainspirowała się m.in Tobą i również zaczęłam ćwiczyć... Myślę, że i ja z dumą w lato wskoczę w bikini. Dziękuję za dodanie mi wiary, że jednak bez ćwiczeń nie dorobimy się niczego. Już od dawna obserwuję Twojego bloga, więc ucieszyłam się jak zobaczyłam post o dbaniu o lepszy wygląd fizyczny, nie poprzez ukrywanie swoich wad, a ich zwalczanie.. ;)
    Zapraszam na swojego bloga, tam krótka historia i początki moich ćwiczeń.. ;)
    ----> http://praktyczna.blogspot.com/
    Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę koniecznie zrobić zdjęcia swojego brzuszka z dniem 1 marca, będę miała porównanie
    wiosna tuż tuż, a ja już nie mogę się doczekać :)
    razem wskoczymy dumnie w bikini :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i powodzenia w dalszych ćwiczeniach!:)) Ja po 3 tygodniach ćwiczeń z mel b 6 razy w tygodniu zgubiłam 2 cm w pasie.. no ale przyszły egzaminy na studiach i cała siła uleciała.. teraz mam zamiar zabrać się na nowo:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Też aktualnie ćwicze miesiąc z Ewa (1 marca będzie) ale u mnie nie widać takich efektów jak u Ciebie :) To pewnie dlatego ze ja muszę więcej zrzucić ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. efekty jakieś tam widzę (jak na razie 4cm w talii) no ale mam nadzieję ,że do wakacji będzie już super :)W koncu przede mną jeszce 4 miesiące, tylko mam nadzieję ,że się nie poddam :).
    +Dziękuje bardzo za pochwałę, mi też sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Yyyyy, właśnie jem cukierka... I chyba go jednak odłożę bo patrzę na Twoje zdjęcia i aż zazdroszczę takiego brzuszka! <3
    Ja czekam na wiosnę aby móc zacząć biegać i może choć troszkę kilogramów zleci, kondycja się poprawi i figurka stanie się fajniejsza :)

    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  31. jeju przepraszam niechcący usunęłam Twój komentarz.Mnie panterka też kiedyś nie przekonywałą bo uważałam ją za kiczowatą, ale po głębszych przemyśleniach doszłam do wniosku ,że można ją z czymś fajnie połączyć i nie wyglądać bazarowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wodę powinno się pić mineralną, a nie źródlaną jest o wiele lepsza np. Nałęczowianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tym, ale piję taką wodę, którą akurat mam w kuchni :) poza tym nie przywiązuję do tego aż takiej wagi, woda to woda :)

      Usuń
  33. Czy jeśli będę stosowała tylko trening Ewa, Skalpel będzie ok? będą efekty? czy inne treningi np.MelB brzuch też muszę ? Proszę o odp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że będą. mel b to tylko dodatek

      Usuń
  34. kurcze:( dodałaś linki z ćwiczeniami Kochana ale mi nie chcą się one otworzyć:( gratulacje pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. już sobie poradziłam:*

    OdpowiedzUsuń