czwartek, 23 sierpnia 2012

SZWECJA: Odkryte baseny.

 Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z moich małych "wakacji". W moim mieście 15 min drogi pieszo lub 5 min drogi samochodem otwarte są w czasie wakacji odkryte baseny, które są niesamowite! Jest spory basen dla dzieci, mały brodzik dla maluchów, basen ze wspinaczką i skałami (by z nich skakać lub wpadać do wody, gdy spadnie się ze ścianki) oraz ogromny, głęboki basen jak na pływalniach. Zobaczcie sami jak to wszystko wygląda:


Teren jest bardzo duży, całość otaczają trawniki. W oddali jest także boisko do siatkówki także idealne miejsce do spędzania wolnego czasu. Dane mi było spędzić tam tylko dwa dni, ale z pewnością taki mały odpoczynek między pracą, problemami i podróżami był mi potrzebny. Można było poczuć się troszkę jak w tropikach :) Wiem, że w Warszawie także są odkryte pływalnie, ale mimo to modne są one za granicą, szkoda, że nie u nas... Pewnie to przez zmienną pogodę, opłacalność byłaby różna.


19 komentarzy:

  1. aż bym pojechała na taki basen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojechałabym tam :)
    U mnie rozdanie, jeśli masz ochotę, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odkryte baseny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. So nice place... It looks amazing... :)
    Follow you now
    http://be-myfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje mi odkrytych basenów w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie jestem tam duże oblężenie jak jest ciepło :D
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, u nas to nie warto otwierać takie baseny przez pogodę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Szwecji wcale nie jest cieplej niż w Polsce, czasem powiedziałabym, że wręcz przeciwnie :P

      Usuń
    2. Noo, tak, ale Polska, to Polska xD

      Usuń
    3. I mam coś dla Ciebie :D
      http://www.youtube.com/watch?v=SNKzf8jwj2U
      -sprawdź :D

      Usuń
    4. jak wczoraj o tym ci napisałam to słuchałam tej piosenki :D i teraz znowu, dzięki! :D ale wiesz... ja przy tej piosence się rozklejam *.*

      Usuń
  8. pomysł z tymi basenami wydaje mi się bardzo fajny, szczególnie, że są takie ładne, czyste i wgl jest tyle atrakcji :)
    u mnie nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mam ochotę nogi pomoczyć :D

    nowy post!
    http://welcometoreality-itfuckingsucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń