poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Co pasuje do pudrowych spodni?

Witam Was. Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje pudrowe spodnie z Cubusa klik. Z noszeniem ich poczekam na prawdziwą wiosnę lub lato, ale właśnie zaczęłam myśleć do czego by je nosić. Przeglądając szafę, nie mam pomysłu co by do nich pasowało. Szukałam odpowiedzi w internecie, naoglądałam się outfitów i powiedzmy, że mam już jakieś wyobrażenie. Postanowiłam się podzielić z Wami moimi zestawami, które stworzyłam. Możemy mieć odbiegłe spostrzeżenia, natomiast ja je robiłam względem siebie i tego, co mam w szafie. Ciuchy i dodatki pasujące do pudrowych spodni:

Bluzki, koszule, topy, bluzki typu basic. Kolory: czarny, biały, kremowy.

Torebki, paski, buty. Kolory: brąz, karmel, motywy kwiatów, czarne, beżowe.

Bransoletki, naszyjniki, wisiorki. Kolory: wszystkie te delikatne, pudrowe odcienie.

Kurtka, skóra, żakiet. Kolory: brąz, czarny, karmel.


Jeszcze raz co do butów to będę musiała na wiosnę zaopatrzyć się w ballerinki w podobnym stylu :) Najlepiej gładkie, bez żadnych zdobień. Widziałyście gdzieś takie? :)

6 komentarzy:

  1. do koloru pudrowego pasuja pastele :) mozesz sprobowac zestawic swoje spodnie z Cubusa z czyms w kolorze miety :)

    zapraszam :
    http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. praktycznie wszystko pasuje do takich spodni tylko w odpowiednim kolorze. a co do balerinek to widziałam w stradivariusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko, najbardziej mi się dodatki podobają :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie nic a nic ;D tylko bardzo dokładnie spłukac trzeba ale to raczej logiczne ;d

    OdpowiedzUsuń