piątek, 11 października 2013

Hello autumn!



Zawsze zauważałam drobne, małe rzeczy i potrafię się nimi cieszyć naprawdę długo. Nadeszła już prawdziwa jesień co akurat niezbyt mnie zadowala. Prowadząc bloga, szukając na około ciekawych miejsc, rzeczy do opisania, sfotografowania, można naprawdę pogłębić swoją wrażliwość na piękno, które jest dookoła. Mimo, że nie przepadam za jesienią to idąc tym torem, mam cichą nadzieję, że choć trochę polubię jesień i też będę potrafiła się cieszyć, że nadeszła.
Dziś mam dla Was zdjęcia z pierwszego, jesiennego spaceru:


koszula - h&m, bokserka - tally weijl, wisiorek - lindex, torba - new look, spódnica - c&a, baleriny - butik w Szwecji


Obiecałam Wam jeszcze krótki filmik z Krety, także zapraszam (polecam włączyć jakość hd):

 

Wiem też, że w moich stylizacjach nie ma nic odkrywczego, ale po prostu tak chodzę na codzień. Nie będę (jak niestety robi większość blogerek modowych) ubierać 15cm szpilek do sesji, zmieniać ubrań specjalnie do zdjęcia. Robię je przy okazji, tylko po to, by trochę urozmaicić tematykę bloga :) Do następnego!

16 komentarzy:

  1. boska spódniczka! z latem niestety już dawno się pożegnałam i zatęskniłam za nim po obejrzeniu Twojego filmiku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko:) Mowilas kiedys ze conversy cie obcieraja i moje pytanie czy juz przestaly? :D bo chce wlasnie kupic, ale nie wiem czy sa wlasciwie wygodne.Dzieki z gory za odpowiedz:) Blogerki modowe fashion kazdy zna po ostatnim filmiku z tvn, wiec don't worry:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety obcierają mnie dalej i to strasznie :( miałam je może z 5-6 razy, więc może jeszcze trochę to potrwa. Wygodne są bardzo, ale długo w nich nie pochodzę póki co...

      Usuń
  3. Sliczna, a jaka zgrabna :))
    Super narzutka! I ta skorka w polaczeniu najs :))

    Deserek? Kupilam w biedronce mozna tam znalezc czesto takue nesqiki i areo tez :)) albo no drinki monte 6szt za 6zl widzialam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno być odkrywczym w modzie dzisiaj, kiedy wszystko już było :) a nawet cofamy się do lat drugiej połowy dwudziestego wieku. Dla mnie w stylizacji liczą się drobne detale, dopełniające strój i nadające mu niepowtarzalny charakter. Tutaj w oko wpadła mi spódnica skórzana (?) z suwaczkiem znajdującym się z tyłu. Fajnie na tobie leży i przez ten suwak jest INNA. A woda na filmiku była taka krystalicznie czysta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, a skórzana spódnica z zamkiem rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie to, że tak podchodzisz do prowadzenia tego bloga. Właśnie cały urok w naturalności notek i zdjęć. Ile można patrzyć na wypindrowane blogerki w nie koniecznie codziennych stylizacjach. Właśnie dlatego lubię Twojego bloga ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja, spódniczka skradła mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :) podoba mi się!
    podchodzę do bloga tak samo jak Ty, chyba nawet kiedyś też o tym pisalam. Co to za blog i blogerka, która ubiera się tylko do zdjęć a na prawdę tak nie chodzi ubrana...bez sensu. Raczej nie przeglądam takich blogów bo są dla mnie nieszczere .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko teraz chyba każdy znany blog to właśnie trochę takie pozerstwo niestety. no, ale każdy jest inny i każdy blog ma też swoich odbiorców ;)

      Usuń
  9. Myślałam, że to sukienka! Świetny zestaw <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś sobą a nie udawanki przebieranki ;)
    Myślałam początkowo, że to jest sukienka a:P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń