czwartek, 1 sierpnia 2013

Efekty ćwiczeń po dwóch miesiącach z MelB!


(zapraszam na NOWY POST, AKTUALNE EFEKTY: KLIK)

Cześć! Gdy wstałam rano, zrobiłam sobie te zdjęcia sama byłam w szoku. Wrzuciłam je na komputer i porównałam ze zdjęciami z czerwca, nie mogłam uwierzyć, że moje ciało w dwa miesiące, przez cały czerwiec i lipiec aż tak się zmieniło! Jak wiecie wcześniej ćwiczyłam Ewę Chodakowską i nie miałam takich efektów! Na przełomie maja i kwietnia sobie trochę odpuściłam, bo strasznie znudziłam się jej treningami. Zaczynając ćwiczyć Mel B. nie oczekiwałam cudów, ćwiczyłam na ile pozwalał mi czas, ale postanowiłam ćwiczyć wtedy kiedy mogę, niesystematycznie, ale wciąż trenować i nie przestawać. Opłacało się!

Oto moje efekty po 2 miesiącach treningów z MelB.:



Ile razy w tygodniu ćwiczyłam?
Jak  powiedziałam na wstępie, postanowiłam nie robić sobie wyrzutów sumienia, że w danym dniu nie miałam po prostu czasu lub siły. Zabierałam się za trening gdy tylko miałam czas. Najważniejsze to nie przestawać, bo dopiero gdy przestajemy, stoimy w miejscu. Patrząc na moją rozpiskę ćwiczyłam najczęściej dwa razy w tygodniu. Nigdy mniej, rzadziej trzy.

Co ćwiczyłam?
Ewa Chodakowska totalnie mnie zanudziła. Skalpel jest dla mnie prosty i monotonny, a turbospalanie i killer, opiera się na ciągłej zmianie pozycji, góra, dół, góra, dół, czego nie chciało mi się robić. Zaufałam więc MelB. i ćwiczyłam 35minut za każdym razem (czyli trzy programy treningowe).

1. Zawsze zaczynałam od 15 minutowego cardio, który przyspiesza bicie serca, krążenie krwi, trochę się pocimy, męczymy, szybka rozgrzewka, taki aerobik:



2. Zawsze potem zabierałam się za trening ABS, który jest też moim ulubionym.

 

 3. Trzeci trening wybierałam sobie według uznania. Jednego dnia sięgałam po 10minutowy trening pośladków, a kiedy miałam ochotę dalej trenować brzuch to sięgałam po 10 minutowy trening brzucha. Także ten trening:


lub ten:


Dieta
Dieta to drastyczne słowo, które jedynie może straszyć. Podczas ćwiczeń bardzo ważne jest odżywianie, należy jest dużo, ale samych zdrowych rzeczy, jeść proporcjonalnie i racjonalnie. Ja po prostu tego się trzymałam. Prowadzę zdrowy styl życia i zawsze zwracałam uwagę na jedzenie. Żeby nie powiedzieć nigdy, bo jak każdemu zdarza się zjeść różne rzeczy, ale najczęściej unikam: fast foodów, pizzy, zapiekanek, nie piję napojów gazowanych, coli, fanty. Mam zdrowe nawyki żywieniowe, piję dużo wody, jem owoce, warzywa, moją przekąską jest jogurt z płatkami, a nie wafelek. Jedyną moją miłością, której ulegam jest czekolada. Jednak ja nie chciałam schudnąć. Podczas ćwiczeń tak naprawdę nie schudłam nic, tylko zgubiłam centymetry.
Pamiętaj, że ostatni posiłek powinien być ok. 2 godziny przed snem, a nie do godziny 18. Nie głodzimy się! Stawiaj na chleb pełnoziarnisty, gotuj mięso, zupy, nie smaż, nie smaż na głębokim tłuszczu. Gotuj warzywa na parze itp. Jeśli Wam zależy na schudnięciu to polecam wejść na fanpage Ewy Chodakowskiej i w galerii u niej są jadłospisy. 

Ewa Chodakowska czy MelB?

Moje efekty z Ewą Chodakowską po miesiącu oraz po dwóch miesiącach możecie zobaczyć tutaj (miesiącdwa). Od razu da się zauważyć, że efekty po treningach Ewy nie były tak widoczne jak po treningach z MelB. Moim celem było i jest zmniejszenie brzucha, boczków, wyostrzenie talii, podniesienie pośladków, umięśnienie ud. Do takich rzeczy i miejsc zdecydowanie lepiej sprawdziły się ćwiczenia MelB. Poza tym MelB. ma w sobie ogromną siłę, humor, energię, przez co jej ćwiczenia nie nudzą mi się. Śmieje się, głośno liczy, a raczej wrzeszczy, co daje kopa i wiemy, że jej też jest ciężko. Poza tym rozbicie ćwiczeń na 15 i 10 minut sprawia, ze zanim zacznie Wam się nudzić lub nie chcieć już jest koniec i zaczyna się następny trening. Poza tym jej treningi działają naprawdę i o wiele lepsze są efekty - przynajmniej dla mnie, co możecie zobaczyć sami! ;) Za jakiś czas znowu pokażę Wam efekty. Być może na wakacjach uda mi się zrobić zdjęcie całości, gdzie zobaczycie sporą różnicę. 

Trening jest dla mnie ogromną przyjemnością, uwielbiam ćwiczyć. Nie mam zamiaru nigdy przestać, czuję się tysiąc razy lepiej fizycznie, ale także psychicznie. Na tyle dobrze, że po raz pierwszy w życiu ostatnio wybrałam się pobiegać i biegam 10-30minut :) Pamiętajcie, że zdrowe i umięśnione ciało jest bardzo ważne. To, co robicie z nim teraz będzie owocowało w przyszłości, przez całe życie. Dosyć narzekania, zabierajcie się za pracę nad Waszym ciałem, bo wszystko jest na wyciągnięcie ręki :)

Trening + dieta to jest przepis na sukces.

Uwaga dziewczyny, 
zapraszam na NOWY POST, AKTUALNE EFEKTY: KLIK

115 komentarzy:

  1. No to ostro mnie zainspirowałaś do ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana! Chyba też zabiorę sie za mel b!!! przekonałaś mnie!!! /slytherin.fbl.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć filmiki z ćwiczeniami Mel B? Większość filmików zostało usunięte z Internetu.

      Usuń
    2. Pewnie będą pojawiać się i znikać. Spróbuj ćwiczyć z rebecca Louise, świetna babka :) ja z nią ćwiczę juz długo. Wstawia masę treningów, ciągle coś jest nowego :)

      Usuń
  3. WOW! Wyglądasz rewelacyjnie. Jeśli chodzi o to, co jest lepsze to chyba jednak Mel B. Ćwiczyłam sam skalpel, ale efektów nie było, potem dorzuciłam zestawy Mel na brzuch i pośladki i po kilku dniach różnica była zauważalna. Teraz robię rano Mel B, a wieczorem Skalpel i czekam na swój równie rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze świetny brzuszek *-* gratulacje! Do tej pory tylko myślałam nad odchudzaniem, ale dzięki Tobie też sie zabiorę za mel b! Pozazdrościć tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, gratuluje. Ja ćwiczyłam z Ewą Chodakowską trzy tygodnie, ale jak tylko zaczęłam pracować odpuściłam sobie i teraz znów nie mogę się zebrać i znaleźć czas na ćwiczenia, choć powiem szczerze, że trochę za tym tęsknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, brawo kochana : Zawsze powtarzam, że kiedy nie spodziewamy się efektów i nie zabijamy się jak coś zjemy czy nie poćwiczymy to efekt jest najbardziej spektakularny o dziwo :) Pięknie :) Chyba sama muszę za siebie się wziąć i wypracować brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, świetny efekt! :) Rzeczywiście, Mel B podczas swoich treningów potrafi zmotywować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, tak ! To moja faworytka ćwiczeniowa<3 Uwielbiam jak zachęca, a ćwiczenia przypadły mi bardziej do gustu niż Ewki ... :(
    Powiedz mi dlaczego nie mogę dodać Cię do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt rewelka, naprawde mnie zmotywowalas :) pieknie ujedrnilas cialo, wyglada mega korzystnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow :) Również robię Mel B, 10 min. trening brzucha i jestem zadowolona, kobieta daje wycisk i poraża swoją energią; jest niesamowita. Robię jej ćwiczenia codziennie i umieram każdego dnia bardziej. Niedługo również dodam recenzję o ćwiczeniach Mel B, a teraz możesz poczytać o ćwiczeniach odchudzających 30 Day Shred. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postaram się wykonać tutorial makijażu smoky eye gdy tylko dorwę lepsze światło ;-) A efekty są świetne ♥ Ja jak na razie zaczynam jedynie od 15 min cardio, następnie brzuszki, ciężarki i inne ćwiczenia i już widzę efekty - żebym tylko nie zaprzepaściła tego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt niesamowity i to w takim krótkim czasie! Dzięki za tego posta :) Też staram się ćwiczyć ale z różnym skutkiem. Szybko się nudzę i często mam dłuższe przerwy. Chcę powrócić do regularnego ćwiczenia. Zmotywowałaś mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, nieźle, zaraz zobaczę sobie te ćwiczenia, kiedyś dużo ćwiczyłam z Cindy Crawford, pierwsze kilka dni byłam bardzo oblolała ale potem bardzo szczęśliwa :)ćwicznia dużo dają nawet jeśli się dzięki nim nie schudnie to poprawia się kondycja, nastrój i ma się więcej energii. Powodzenia w osiąganiu celów. Obserwuję- ciekawa jestem bardzo efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję efektów :)
    a ja tak z innej beczki bo mam mały problem, może będziecie mogły jakoś mi pomóc.
    od jakiegoś czasu strasznie swędzą mnie nogi.. całe nogi. i nie wiem co na to poradzić. od tygodnia stosuje peeling i dalej to samo. czy gole nogi codziennie czy po tygodniu, czy nawilżam czy nie, czy zmienię żel pod pryszsznic.. ciągle to samo.
    już nie wiem czego próbować.. może któraś spotkała się z tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swędziały cię zanim uzywałaś peelingu? nie przesadzaj z nim, bo mógł cię podrażnić... Dziwne, nie wiem co to może być. jakaś alergia?

      Usuń
    2. tak...zaczęły swedziec.. nie pamietam już kiedy, ale trochę to trwa. alergii nigdy na nic nie miałam, nikt w rodzinie też nic nie ma.ale jak tak dalej bedzie bede musiala wybrac sie do lekarza. cholipa, myslałam że może ktoś też to przeżywa ;)

      Usuń
  15. Nawet nie wiesz jak mnie teraz zachęciłaś do zabrania się za siebie! Super, gratuluję i jestem pełna podziwu! Od dzisiaj i ja zaczynam :-)!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod wrażeniem, pod filmikiem abs piszą, że te ćwiczenia nie spalają tłuszczu tylko wzmacniają mięśnie. po Twoich zdjęciach widzę, że ładnie brzuszek płaski się zrobił i straciłaś co nie co. więc zaufam Tobie i mam nadzieje, że Mel B bardziej pomoże mi niż Chodakowska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo ćwiczenia ABS są na mięśnie, dlatego robię wcześniej cardio lub teraz totally fit, by własnie trochę spalić i rozgrzać się :)

      Usuń
  17. kurcze ....super... zaczełam ćwiczenia z Mel B ( trzeci dzień) na razie nogi i ramiona bo na tym zależy mi najbardziej i jest są to miejsca najbardziej zapuszczone ......Twoje zdjęcia mnie motywują i mam nadzieję że moje nogi wreszcie zeszczupleją i ręce też :):). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. a chciałam jeszcze zapytać czy się mierzyłaś?
    jeśli tak to ile cm zeszło?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem na półmetku, leci mi drugi tydzień z Mel. Mam to samo, 3 zestawy dziennie :D , tylko tak się wciągnęłam, że nie ćwiczyłam 3 dni w sumie na 12, kiedy po prostu nie mogłam. do Chodakowskiej podchodziłam 3 razy, po 10 minutach już mówiłam dość, prędzej na dobranoc ją bym sobie włączyła, ale Mel jest taka energetyzująca, że robiąc setny raz te pośladki z nią, mogę mówić sobie razem z nią, odliczać, ale nigdy mi się nie znudzi :D zwłaszcza te : to już połowa! ha, kłamałam, jeszcze nie xD Wyznaczyłam sobie miesiąc, jest to mój cel, bo nigdy nie ćwiczyłam dłużej niż 10 dni, ale to w zasadzie były jakieś tak brzuszki, nuda.. Jesteś moją motywacją, podziwiam wytrwałość! Dziewczyny, podnosimy się z kanap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo czuję ;) ma mnóstwo energii, poci się, krzyczy, liczy głośno, wzdycha, męczy się z nami, a np. skalpel z Ewą mnie dobija gdy idealnie wygląda i poprawia tylko włosy... :) mimo tego uwielbiam osobę jaką jest.

      Usuń
  20. ja przypadkiem trafiłam na Mel 2 dni temu :) i bardzo się cieszę bo mam wrażenie że ona stoi obok i patrzy jak ćwiczę :) z nią się nie da nudzić - a to zawsze mnie zniechęcało ... na razie wszystko mnie boli hehe ale wytrwam bo warto !!! pozdrawiam - Monika :D

    OdpowiedzUsuń
  21. AAA :))) no prosze niespodzianka kochana mowisz i myslisz jak ja od tygodnia zastanawiam sie by przestawac cwiczyc z Ewka ;)
    Poniewaz ona mnie nudzi a Mel B daje wieksza mobolizacje bo mam wrazenie ze nie cwicze sama tylko ze ja zaluje bo z mel b zaczelam od 2 listopada a z ewka zaczelam po pieciu dniach i cwicze dnia z jedna i z drugo rano mel a wieczorem Ewka a od srody ciagnie mnie mysl co do codziennych cwiczen z Mel B ;))) wiec jednak moje przepuszczenia i inuticja sie nie myli gdy zobaczylam tego bloga zaczne dzialac tylko z Mel B powodzenia ;))) !!!!!!!! P.S schudlam przy Mel przy 6 dniach 4 kilo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa <3 z mel b napewno ci sie uda, w ogole sie nie nudzi :)

      Usuń
  22. Ja również polecam Mel B! W pełni zgadzam się z autorką bloga :)
    Kiedyś zabrałam się za A6, jednak tamte ćwiczenia strasznie przeciążają kręgosłup. Koleżanka powiedziała mi o Mel B i jestem szczerze zachwycona ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. obejrzałam to i przeczytałam post i zaczęłam od razu! Jesteś niesamowita <3 Już po pierwszym treningu zauważyłam efekty :) Dziękuję za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam Twoją notkę i zrobiłam 4 treningi (45 minut), czuję się genialnie! Motywujesz mnie! Dziękuję za tą notkę! :))))))))))))))))) Jestem pełna endorfin.

    OdpowiedzUsuń
  25. trening + zdrowy tryb życia = szczęście <3 uwielbiam biegać i po twoim poście wezmę się chyba za trening z Mell B ;) A efekty w twoim przypadku są świetne - śliczny brzuch *.* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku dziękuję Ci Kochana dzięki Tobie ja też biorę się do ćwiczeń. Mam taki brzuch jak Ty w czerwcu będę ćwiczyła mam nadzieję, że mi też się uda. Wspaniały blog :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Mel B jest super! sama ćwiczę już miesiąc, trening sprawia mi przyjemność. Zachęcam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszyscy chwalą tą Mel B. W sumie można spróbować :) Zawsze lepiej przekonać się samemu ;)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW świetne efekty !
    A jeśli chodzi o nie. A jeśli mi też zależy na zbiciu kilogramów to co mam robić ?
    PROSZĘ O ODPOWIEDŹ !

    OdpowiedzUsuń
  30. w moim przypadku efekty widziałam już po 1,5 tygodnia. na początku ćwiczyłam jeden trening dzienne na zmianę brzuszki ze stretchingiem żeby się nie zniechęcić, teraz robię 2-3 treningi dzienne, tak mnie to wciągnęło. i codziennie rano nie moge się nadziwić jak zmienia się moje ciało. zaczynam czuć się piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również ćwiczę z Mel-B , ale nie widze jak narzie żadnych zmian,ćwiczę z nia tydzien.. ale u ciebie to fajna zmiana :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cwicz 3 razy w tyg po 35min i pierwsze efekty po 1,5 miesiaca, najlepsze po min. 2 :)

      Usuń
  32. czy wystarczy jeden trening podaje przyklad Mel B - Totally Fit ! 20 minutowy trening całego ciała.?? prosze o dopowiedz a tobie slonce serdecznie gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 minut to bardzo mało, i w tym treningu tylko przyspieszasz bicie serca i nie ćwiczy się prawie żadnych mięśni także moim zdaniem to za mało. 35min 3 razy w tygodniu to naprawdę minimum :)

      Usuń
  33. Nice :) ja dopiero zaczynam z Mel B - po drugiej ciąży staram się zrzucić zbędne kilogramy i pokazac trochę miesni .. do tej pory cwiczylam przez 6 tygodni na siłowni - teraz nie mam już jak, zobaczymy czy Mel B podola :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam zamiar zacząć ćwiczenia po świętach:) bardzo mnie zmotywowałaś, ale mam pytania, czy zmniejszyły Ci się piersi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) ale jednak jest tak, że jak dużo ćwiczysz i przejdziesz dużą metamorfozę to nie tyle, że się zmniejszą, ale ujędrnią, podniosą, co może wydawać się, że są mniejsze, ale tak naprawdę po prostu się zaokrąglą i będą wyżej ;)

      Usuń
  35. Zazdroszczę brzucha na prawdę jest piękny , ja od dwóch dni ćwiczę z Mel B , ale tylko 10 minut na brzuch ,dobrze , że trafiłam tu ,bo dzięki Tobie wiem , że należy dodać cardio i ABS , tyle ,że niestety z tymi ćwiczeniami będzie to zajmowało dużo więcej czasu i może być ciężko ze znalezieniem wolnej chwili...Jak myślisz czy sam ABS i 10 minut na brzuch ,ale za to 6 razy w tygodniu też dały by podobny efekt? Jestem też ciekawa , czy jakoś specjalnie się odżywiałaś , z czegoś zrezygnowałaś? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od tego jak wygląda Twój brzuch, ile masz tkanki tłuszczowej, czy masz boczki/odstający brzuch czy jesteś szczupła i chcesz tylko go wyrzeźbić. Dopiero jak mi o tym powiesz to mogę ci odpowiedzieć :)
      Tak jak pisałam, zawsze dbam o to co jem, nie jem fast foodów, nie piję napojów gazowanych, jakiś zupek chińskich, jem bardzo mało słodyczy. jedyne co robię to jem kolację omlety/jajka i staram się jeść systematycznie, bo ogólnie to mam slaby apetyt :P

      Usuń
  36. Oszałamiający rezultat! Normalnie motywujesz :) Ćwiczyłam z Chodakowską, ale przestałam, bo szkoda mi zdrowia, właśnie rozglądałam się za kimś innym i oto jest. Skoro Mel B daje rezultaty, to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku świetny efekt! Gratuluję tobie motywacji do walki :)
    Ja również lubię Mel-B i zamierzam teraz ćwiczyć systematycznie ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję! Świetne efekty, też się zabiorę za melkę! :)

    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zaczynam również za ćwiczenia, a jak całkowicie pozbyć się boczków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie za pomocą tych ćwiczeń, które podałam. jednak jeśli masz duże boczki to polecam dolączyć jakiś trening który skupia się na gubieniu tkanki tłuszczowej np. trubospalanie Ewy Chodakowskiej

      Usuń
  40. Nadal ćwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam przerwę po wakacjach i od grudnia ćwiczę dalej. będę pewnie miała przerwy, ale nigdy nie przestanę ćwiczyć :)

      Usuń
  41. Ja tez sie pisze zainspirowalas mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  42. no to ćwiczymy z Mel B. dziś pierwszy dzień mam już za sobą! :))
    powodzenia dalej! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja do tego Robbie 6 waidera I cwiczenia z pilka... Mam nadzieje ze Bede gotowa na wakacje :) powodzenia dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja ćwiczę z Mel już dwa tygodnie i może nie widać efektów ale czuję się lepiej i na pewno nie przestanę !

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pytanie. Czy kiedy schudł Ci brzuch, nogi też trochę straciły na objętości? Proszę o odpowiedź!
    Pozdrawiam.

    PS moje efekty przy już tygodniu cwiczeń Twoim sposobem trochę zmniejszyły mój brzuszek. + robię jeszcze czasami ćwiczenia na nogi bo to na nich mi najbardziej zalezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko, bo mi powiedzieć, bo akurat nogi mam szczupłe i po prostu się wyrzeźbiły, nie miałam na nich do stracenia kg. Jeśli chodzi o nogi/pupę/pośladki to możesz dołączyć trening nóg Mel B też jest + pośladki Mel b lub brazylijskie pośkadki Ewy Chodakowskiej :)

      cieszy mnie ze efekty sa :)!

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :) a jak myślisz, chociaż trochę stracą, czy jednak dołożyć jakieś inne ćwiczenia?

      Usuń
    3. nie wiem dokladnie ile masz do zrzucenia, jesli duzo cm to nie wystarczy rzezba. musisz biegac, wykonywac cwiczenia cardio lub przykladowo trening trubospalanie ewy :) taki wysilek fizyczny + rzezba to napewno zgubisz :)

      Usuń
  47. wow ale Ci zazdroszczę :) teraz sama zabieram się za ćwiczenia i zdrowe odżywianie ;] dałaś mi kopa :] dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  48. niesamowite, że efekty są takie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. witam ja mam duży brzuch spore boczki czy w ciągu dwóch miesięcy będzie widać jakieś efekty

    OdpowiedzUsuń
  50. jasne ze tak :) ! prawidlowe odzywienie + cwicz 3-4 razy w tyg po 35-45 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  51. stosowałaś jakąś dietę czy po prostu jadłaś wszystko włącznie ze słodyczami??? bardzo proszę o odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj znajdziesz odpowiedz http://it-inspires-me.blogspot.com/2014/03/treningi-cwiczenia-z-mel-b-moj-sposob.html :)

      Usuń
  52. Nienawidziłam w-fu od podstawówki i wszelkie ćwiczenia kojarzą mi się tylko wyłącznie z koszmarem ich wykonywania i bólem. Ostatnio jednak postanowiłam, że zrobię coś dla siebie, swojego zdrowia i ciała. Tak trafiłam na Mel B i jej treningi na YouTube. Zaczęłam od treningu całego ciała i pośladków, nie jest to dużo, ale staram się ćwiczyć dość systematycznie i być może będzie to mój pierwszy krok w celu poprawy kondycji i rozpoczęcia zabawy z treningami. Patrząc na Twoje efekty, jeszcze bardziej chce mi się ćwiczyć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Też ćwiczyłam z Ewą, ale nie przypadły mi do gustu jej ćwiczenia. Dzisiaj zaczęłam z Mel B i naprawdę fajne ma ćwiczenia:) nie nudzą mnie i bardzo szybko leci czas z jej ćwiczeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy jak będę to ćwiczyła codziennie, to efekty mogą pojawić się szybciej?

    OdpowiedzUsuń
  55. pewnie :) po miesiacu pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, na początku powiem wprost: jesteś moją motywacją :) !
    Przeglądałam po sieci efektów po Mel B i bach ! znalazłam Ciebie :)
    Dziś mam 3 dzień ćwiczeń, uwielbiam Mel :) już wcześniej miałam z nią styczność, ale tylko z ćwiczeniami na pośladki.
    Po drodze też ćwiczyłam z Ewa, ale jednak wróciłam do Mel, tym bardziej po tym jakie efekty zobaczyłam :) !
    Również zaczęłam pisać motywacyjnie dla innych dziewczyn na moim blogu www.ach-gruszka.blogspot.com
    zapraszam Ciebie równiez :)
    P.S - wstaję rano, spoglądam na Twoją metamorfoze i ide ćwiczyć ; D

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej :) Ćwiczę codziennie mel b: nogi, pośladki i brzuch bez odpoczynku między nimi. Jak myślisz, kiedy zauważę efekty? Może mi coś doradzisz? P.S. piękny brzuch, gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołącz do ćwiczeń cardio lub inne treningi core lub fat burning ;) po miesiącu pierwsze efekty

      Usuń
  58. Ćwiczę od miesiąca (chyba, bo nie pamiętam dokładnie :D) pośladki z Mel B. Teraz żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia by porównać, ale nigdy nie miałam takich pośladków! Uniosły się, są jędrniejsze i mam wrażenie, ze jakby cellulit mniej widoczny. :D Teraz zamierzam ćwiczyć jeszcze więcej! :D Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj tak, ja też miałam bardziej płaski tyłek, a teraz się wyrobił :D różnica jest mega, a cellulitu nie mam już :) ja ci na pośladki polecam Ewę Chodakowską Brazylijskie Pośladki dwie części po 6 min, efekty lepsze niż po Mel miałam :)

      Usuń
  59. Gratuluję efektów.Też ćwiczę z mel b i już widze pierwsze efekty. :) mam do Ciebie pytanie.Czy nie stanie się nic jeśli po treningu,przy zdrowym odżywianiu napiję się wieczorem 1-2 piw?Nie ukrywając ciężko mi odmówić sobie piwko.Są zdania podzielone.Jedni piszą,że nie wolna,drudzy odwrotnie a wręcz,że wspomaga odchudzanie.Jak myślisz?Czy 1-2 piwka w tygodniu zaszkodzą?oczywiście dodam,że po piwku zero przekąsek-bo to one najbardziej tuczą.Czekam na odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie zdania są podzielone i to bardzo. piwo ma bardzo dużo kalorii, nie powinno się go pić od razu po treningu, aby ugasić pragnienie, najpierw trzeba się napić wody, bo organizm jest odwodniony. na pewno nie odmawiaj sobie w ogóle, 1-2 piwa w tygodniu nie zaszkodzą ci, ale 1-2 codziennie to może być problem jeśli chcesz trochę zrzucić. to jest moje zdanie :)

      Usuń
  60. Dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ile cm straciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale nie mierzyłam się ;/ aktualizacja efektów: http://it-inspires-me.blogspot.com/2014/06/moje-efekty-treningow-z-mel-b-seanem.html

      Usuń
  62. piękna przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja ćwiczyłam miesiąc z Mel B (robiąc tylko ta część na pośladki) + challenge z przysiadami i jak stanęłam wczoraj na wagę u lekarza to nie wierzyłam własnym oczom! Schudłam 7kg! A co najlepsze piersi nie "schudly".

    OdpowiedzUsuń
  64. super zmiana, ja własnie zaczełam wczoraj :)
    I invite you to a new post
    like me on facebook

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej Kochana, zabieram się w takim razie za ćwiczenia. Myślisz, że rowerek przed ćwiczeniami na brzuch zamiast cardio będzie odpowiedni? Nie chciałabym rezygnować z niego. Pozdrawiam i podziwiam za pracę która wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeśli się przy tym meczysz, minimum 40min :) moje zdanie :)

      Usuń
  66. mam pytanie, bardzo spadł Ci biust ? mam dosyć obfity i nie chciałabym, żeby drastycznie się zmniejszył, zależy mi na wymodelowaniu brzucha pupy i nóg, da się zrobić ?
    gratuluję motywacji i zazdroszczę chęci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie, ale ja nie schudłam dużo może z 4kg bo nabralam dużo mięśni i tez jadłam wszystko. Jednak moja siostra ćwiczy codziennie i ma dietę i zrzucila 8-9kg i biust trochę się zmniejszył. Jeśli ćwiczysz to napewno stanie się jedrniejszy, lepiej będzie wyglądał nawet jeśli ciut z niego zejdzie :) zależy tez jak dużo chcesz lub musisz zrobić.

      Usuń
  67. hej, biust bardzo spada ? zależy mi na tym, żeby go zatrzymać, chciałabym wymodelować pupę, uda i brzuch, da się to zrobić ?
    Podziwiam *.*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Racja Mel B jest w 100% lepsza od Chodakowskiej :)..Gratuluje przemiany :D też dopiero zaczynam i się wciągłam:) Z Ewa mi sie źle ćwiczyło, a Mel zaraża humorem :) pozdrawiam i jeszcze raz Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziekuje za ten post <3
    Moj blog anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. piękny brzuch... i tu naprawdę wystarczył trening 2 razy w tygodniu plus dieta? jestem pod wrażeniem. Również jestem zainspirowana i od dziś zaczynam intensywny trening z mel b :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Które ćwiczenia lepsze aby schudnąć :
    Trening brzucha czy abs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schudnąć? Cardio, które spala tkankę tłuszczową :)

      Usuń
  72. Hej, super efekty! Czy dużo straciłaś też z innych części ciała? Jestem generalnie szczupła, ale mam problem z brzuchem i oponką :( Wiem, że same ćwiczenia na brzuch nic nie dadzą i musi być cardio, ale boję się, że oponka dalej pozostanie, a zleci mi z nóg i tyłka, albo, że oponka zniknie ale dopiero gdy nogi będę miała jak patyki, a tego nie chcę, wiem że coś kosztem czegoś ale bez przesady.. w końcu ładny brzuszek a tu brzydkie za chude nogi. Ostatnio przeczytalam coś takiego, że podobno organizm wie skąd pozbyć się mniej tłuszczu lub wcale, a skąd więcej - tam gdzie mamy go najwięcej. Ale jakoś w to wątpię,zbyt piękne by to było,prawda?;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej, super efekty! Czy dużo straciłaś też z innych części ciała? Jestem generalnie szczupła, ale mam problem z brzuchem i oponką :( Wiem, że same ćwiczenia na brzuch nic nie dadzą i musi być cardio, ale boję się, że oponka dalej pozostanie, a zleci mi z nóg i tyłka, albo, że oponka zniknie ale dopiero gdy nogi będę miała jak patyki, a tego nie chcę, wiem że coś kosztem czegoś ale bez przesady.. w końcu ładny brzuszek a tu brzydkie za chude nogi. Ostatnio przeczytalam coś takiego, że podobno organizm wie skąd pozbyć się mniej tłuszczu lub wcale, a skąd więcej - tam gdzie mamy go najwięcej. Ale jakoś w to wątpię,zbyt piękne by to było,prawda?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć. Ogólnie nie da się schudnąć tylko z wybranej partii ciała. Chociaż ja faktycznie zgubiłam z brzucha jak widać na zdjęciu i nie zauważyłam aby zeszlo mi z nóg. Tym bardziej że teraz robię treningi siłowe to raczej uda, pośladki, łydki rosną, a brzuch przy okazji traci tłuszczyk:)

      Usuń
  74. Takie efekty w miesiąc???
    Wooow. Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  75. świetne efekty zwłaszcza w tak krótkim czasie

    OdpowiedzUsuń