wtorek, 8 maja 2012

ear cuff.

Ostatnio ciągle spotykam się z kolczykami EAR CUFF tzw. nausznicami. ,,Ear cuff to rodzaj kolczyka, który zwykle nie wymaga dziurkowania ucha. Zaciskasz go po prostu na dowolnym miejscu ucha, zwykle na brzegu małżowiny. Pasują wszystkim, również tym, którzy nie mają przekłutych uszu.'' Jest ich mnóstwo rodzajów. Oglądałam, oglądałam i w końcu mi się spodobały. Zamówiłam sobie jedną z nich i czekam aż do mnie przyjdzie. Jeśli nie wiecie o co chodzi, przygotowałam kilka inspirujących zdjęć:


Ear cuff stały się bardzo popularne właśnie na blogach i w internecie.



Podobają mi się klasyki, jak te poniżej:


Wyglądają naprawdę ciekawie i najlepsze właśnie jest to, że nie trzeba mieć przekłutych uszu bądź wystarczy jedna dziurka.



Bardziej efektowne, piórka:



Nie mogę się doczekać aż pokażę jak ear cuff trzyma się na moim uchu. Podobają Wam się takie kolczyki? :)

24 komentarze:

  1. cieszę się że moda na nausznice wróciła (była już na nie moda jakiś ładnych parę lat temu) mnie również bardo się podobają najbardziej te z łańcuszkami przepiękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam zamówić już jakiś czas temu , ale nie mogę trafić na odpowiedni wzór także poszukiwania dalej trwają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ...No to fajnie ;)
    Świetne! Najlepszy pierwszy <3
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś podać stronkę gdzie sobie je zamówiłaś? ;D *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam na allegro.pl ale pokażę dopiero jak do mnie dojdzie :)

      Usuń
    2. te kolczyki są w ogóle zarąbiste <3 podobają mi się i te wiszące jak i normalne np. kot lub żaba

      Usuń
  5. to prawda, jest to naprawdę wygoda ponieważ nie trzeba się malowac aby świetnie wyglądac. Nie ma problemu z rozmazującym się tuszem czy wyjsciem na basen/plaże z mega spojrzeniem;) nawet jak rano na kacu się wstaje to wygląda się o niebo lepiej ;D
    Nie przeszkadza noszenie soczewek, moja sis nosi i nie ma problemu przy przedłużonych rzęsach.

    ps. bardzo mi się podobaja takie kolczyki!:)) Własnie nadrabiam i czytam Twoje notki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. geanialne!! :) zapraszam http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takich kolczykach; podoba mi się to, że nie trzeba przebijać uszu by nosić coś tak efektownego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kombinowałam z godzinę ;P Ale widzę, że wyszło ;D Tylko tam musisz gdzieś wpisać swoja nazwę, żeby Ciebie nie wyswietlało ;)

    Miałam kiedyś taki z gazety xD Wyglądają bardzo efektownie myślę, że pasują do dziewczyn, które mają albo spięte albo bardzo bardzo krótkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez już mam kilka samoroóbek i kilka kupionych:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog, dodaje do obserwowanych . pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się i nawet sobie jedną zrobiłam. ;))

    i bardzo dobrze, cieszę się, że jesteś w top 10! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem są świetne ;-) Planuję taki zakupić w najbliższym czasie, najlepiej złoty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodałam sobie do obserwowanych, bo i tak codziennie tu zaglądam ;) Jeśli chcesz, też możesz dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się ;)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do siebie u mnie również nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre ładne, kiedyś podobały mi się bardziej, teraz już średnio, ale wydaje mi się, że zależy to wszystko od tego jak je nosić :)
    U mnie by nie przeszły, bo raczej staram się mieć zakryte uszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam w sumie zawsze zakryte uszka, ale ostatnio kupiłam sobie coś fajnego do włosów co pokażę wkrótce i widać uszy, także tego :D

      Usuń
  17. No to specjalnie dla Ciebie mniej więcej podam proporcje: mniej więcej 1/4 opakowania mąki, do tego dodajesz jajko, szczyptę soli i tyle mleka, że jak to wymieszasz, żeby ciasto było rzadkie, wtedy się lepiej na patelni rozprowadza. ;) ale też nie może być tak rzadkie, że z łyżki będzie w każdą stronę spływać.
    Naleśniki to najłatwiejsze danie pod słońcem ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne są te kolczyki :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń