niedziela, 27 maja 2012

Kuferki na kosmetyki.

Grunt to dobra organizacja. Marzę, aby kiedyś mieć taki duży kuferek wypełniony różnymi kosmetykami. Jak narazie nie używam tylu kosmetyków, abym musiała trzymać je w kuferku, ale kiedyś trochę się uzbiera. Jakiś czas temu pokazywałam Wam, gdzie ja trzymam swoje kosmetyki, było to tutaj. Wracając do tematu, taki kuferek to świetne rozwiązanie. Idealnie możemy pogrupować kosmetyki na te do ust, oczu, podkłady, korektory... Świetny prezent dla naszych mam, a w przyszłości dla nas. A może ktoś z Was jest już jego szczęśliwą posiadaczką?


Na allegro takie kuferki możemy dostać już od 100zł w różnych kolorach i różnych rozmiarach:




No, ale tyle kosmetyków to chyba nigdy nie uzbieram:



Kolekcjonując kosmetyki łatwo zapomnieć o dacie ważności, bądź co bądź, taka paletka do makijażu może mieć ważność do 12 miesięcy po otwarciu, ale kto by tam się tym przejmował. Podobają Wam się takie kuferki, a może macie podobny? :) Ja w sumie posiadam jeden duży i jeden mały, ale jak narazie znajduje się w nich kolekcja mojej biżuterii:

18 komentarzy:

  1. jasne,mogę napisać jak to zrobiłam dokładnie i dodać wyraźniejsze zdjęcie! :)
    ja czasami organizuje konkursy na swoim blogu, gdzie do wygrania są przeważnie kosmetyki, więc serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zadziała :)

    Ja mam jeden mały, w którym do niedawna miałam lakiery a teraz wrzuciłam tam chyba bransoletki jednak to nadal nie to co chce ;P

    Co do terminu ważności kosmetyków ja jakoś się tym nie przejmuję. Bardziej pielęgnacyjnymi ale to też zdarza się, że po 12 miesiącach nic się z tym strasznego nie dzieje. A nie zawsze udaje nam się tyle zużyć ;) Co do terminu ważności np cieni do powiek to w ogólę się tym nie przejmuję bo mam jedną paletkę z gazety od podstawówki właściwie i nadal lubię ją używać :) No bo co może się stać z cieniami ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. taki różowy to chętnie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten różowy jest fajny zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam taki rozkładany kuferek mniej więcej jak na 4 zdjęciu. Tak na początku byłam zafascynowana tym jakie to piękne i cudowne ;). Dalej tak uważam, ale jest to dobre dla osoby potrafiącej o to należycie zadbać. Ja niestety wyjmując coś z kuferka, nie odkładam na miejsce, tylko gdzie jest wolne miejsce w kufrze i przez to istnieje tam wszechogarniający chaos. Ogólnie świetna inwestycja, dla osób posiadających porządek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale gdybym miala taki z przegrodkami byloby latwiej o porzadek:) bo w tym co mam bizu, nie ma nic wiec sa tam wszystkie pierdoly, lacznie z bransoletkami z podstawowki oO

      Usuń
    2. No, mój kuferek jest tylko na kosmetyki. Bo mam pełno różnych rodzajów cieni, których nie używam, ale szkoda mi wyrzucić, jeśli jeszcze są w terminie przydatności. ;) Co do bransoletek i takich pierdół to też mam takie nawet z podstawówki ;D. Niestety ja wszystko chomikuję :).

      Usuń
  6. Extra blog oczywiście dodaje do obserwatorów, a kuferki cudne :) Pazdrawiam i zapraszam na swojego bloga :) http://fashionable-girls-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobny rózowy kuferek tylko ciut miejszy i jakoś ciagle nie mogę go jakoś pożytecznie zagospodarować : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukałam podobnych kuferków , ale później stwierdzilam że nie byłby mi zbytnio potrzebny bo nie używam zbyt wielu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba aż tyle kosmetyków nie mam, ale takim różowym bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki kuferek (co są 3 na zdjęciu) tylko, ze srebrny ;) i powiem Ci, że nie wyobrażam sobie już bez niego życia ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze te kuferki to świetna sprawa! Ale nie miałabym gdzie go trzymać. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kuferek, ja mam tylko kosmetyczki :3 Zapraszam na martinemartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna wyprzedaż ;D Szkoda, że jak dla mnie wszystkie za malutkie :( Ale powodzenia ;* Tym czasem ja otworzyłam zakładkę wymiankową więc jeśli by Cię coś interesowało to pisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne! http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak kuferki to fajna sprawa do przechowywania różnych rzeczy :) też myślę nad kupnem jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń