czwartek, 24 stycznia 2013

Złoty zegarek Geneva.

Przed Wami moje nowe cudeńko - mój pierwszy zegarek (nie licząc plastikowych za dzieciaka czy komunijnego) pozłacany Geneva.  


Bardzo długo myślałam nad zegarkiem, ale nie mogłam się zdecydować. Dobrze, że tak długo to trwało, bo od niedawna polubiłam złote dodatki, więc tym bardziej do gustu przypadł mi złoty zegarek. Nie chciałam żadnych ozdóbek dookoła ramy, zdecydowałam się na klasykę. Jeszcze nie mogę go nosić, bo jest dla mnie za duży i muszę wybrać się do zegarmistrza. Zegarek ma bardzo dużą tarczę, dwa przyciski po bokach to atrapy, a ten po środku zmienia wskazówkę. Jest naprawdę bardzo ładny choć na pierwszy rzut oka ten kolor wydawał mi się "sztuczny", ale teraz już się do niego przekonałam. Także jeśli szukałyście podobnego to naprawdę polecam ten model. I love it! :)
Nosicie zegarki? Podoba Wam się taki model? :)


54 komentarze:

  1. Kolor bardzo mi się podoba lubię zegarki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztował i gdzie go zamówiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie jak Michaela Korsa :D u nas dziewczyny mają takie normalne a te bogate z usa czy uk właśnie korsa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=en&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=SbRCePkKpVZWkM:&imgrefurl=http://www.my-wardrobe.com/michael-kors-watches/gold-runway-watch-with-glitz-649932&docid=4hk8dQRcjHlXSM&imgurl=http://cdn11.my-wardrobe.com/images/products/6/4/649932/m1_649932.jpg&w=1351&h=2000&ei=PFkBUcCqFYXl4QSL1oGwBg&zoom=1&iact=hc&vpx=874&vpy=145&dur=1422&hovh=273&hovw=184&tx=127&ty=150&sig=113578757484257646109&page=1&tbnh=144&tbnw=97&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:6,s:0,i:101 kors
      a tu geneva http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=en&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=KtncKLL_QRsEFM:&imgrefurl=http://www.novamoda.pl/2688_zloty_zegarek__z_cyrkoniami_geneva&docid=GMi5sMOFfBgf5M&imgurl=http://www.novamoda.pl/images/zohra%252520zegarek%252520geneva%252520zloty%252520svarowski.jpg&w=591&h=787&ei=SFkBUbPXOIv64QTTnYCgBg&zoom=1&iact=hc&vpx=465&vpy=247&dur=217&hovh=259&hovw=194&tx=119&ty=98&sig=113578757484257646109&page=1&tbnh=141&tbnw=104&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:11,s:0,i:114

      prawie identyczne, a różnica ceny ogromna.. płaci się za markę i tyle. Świetny twój zegarek Laura, a gdzie go zamówiłaś?

      Usuń
    2. Wow! Nie sądziłam, że są aż takie podobne :) Ja kupiłam swój na allegro :)

      Usuń
    3. ja w życiu bym nie kupiła sobie tak drogiego zegarka... Wolę jechać na wakacje :P

      Usuń
  4. Zapraszam:) pyszne sa!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny :) ile za to cudo dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tego typu zegarkami :) ale ważne, żeby Tobie się podobał. co do żywych kolorów- tak, to chyba 'wina' aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm zegarek masz cudeńko :) Dziekuje za wyrażenie szczerej opinii na moim blogu :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęęęęęękniaśny! Wygląda jak milion dolców na nadgarstku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny i za taką cene :) musze tez sobie taki sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny zegarek :) zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny bardzo mi się podobją złote dodatki i sama rozmyślam nad kupnem jakiegoś złotego zegarka! narazie mam bransoletkę i kolczyki!:) serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny. Ja osobiście nie lubię nosić zegarków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny. Jestem ciekawa z czym go połączysz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 20 lat. Krem pod oczy to nie jest krem przeciwzmarszczkowy, którego zaczynamy używać w określnoym wieku. Jest to krem pielęgnujący naszą skórę, nawilżający i zmniejszający cienie pod oczami - ja mam taki problem, a wiec używam takich kremów.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no, Twój zegarek to dopiero wypas haha! ;D nie to co mój :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny :) ja nigdy nie noszę zegarków :d wystarczy mi w telefonie :d

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny <3 ja też nie dawno przekonałam się do złota i na ratunek przyszedł jeszcze złoty zegarek z komunii teraz sprawdza się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam, dostałam na święta od siostry. Sprawuję się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny <3 Miałam podobny od Michael Cors ale mój 'wspaniały' pies postanowił się nim pobawić i dosłownie całe szkiełko pozbijał. Musiałam dać do naprawy i zabuliłam dodatkowe 200zł -,- także jeżeli mam zwierzątko to uważaj, haha ^^

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny, ja znalazłam swój "model idealny" . na razie zbieram fundusze ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zegarek;)

    OdpowiedzUsuń
  23. that watch is so cute!!

    dear I just discovered your blog and love it!

    i'm already follow him!
    Come visit my :)

    http://coisasdanadya.blogspot.pt/

    kisses from Portugal

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam złote zegarki, to idealny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten zegarek, również marzy mi się złoty :) Z tej firmy mam srebrny naręczny i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki piekny! kuurcze ja sobie musze zamówić taki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś nosiłam dzień w dzień, teraz w ogóle...muszę kupić klasyczny :)
    twój prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zegarek bardzo mi sie podoba, ma fajny kolor :) Ja, osobiście zagrków nie noszę, bo mnie denerwują i i tak zawsze godzinę sprawdzam na telefonie, a nie na zegarku, więc nie jest mi potrzebny. Chociaż myślałam ostatnio nad zakupem zegarka, ale nie mam pojecia jaki wybrać :/ I cena są tez wysokie, a ja zapewne bym gdzieś zachaczyła i by mi się popsuł :/
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja rzadko noszę zegarki ;)
    ale Twój wygląda pięknie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam jeden srebrny, który dostałam na 18stkę czyli trochę już ma ;) Szukam złotego właśnie takiego typu ale zawsze mi coś nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie noszę zegarków, ale twój jest śliczny <3


    XOXO, elverka

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię złote zegarki! Twój jest super.
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny zegarek!
    Zdecydowanie uwielbiam złotą biżu biżu :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie się podoba taki (złoty): http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4385761168&ref=last-visited
    A Wy co o nim sądzicie?
    Zapraszam do mnie: moritka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, piękny zegarek. Co myślisz o drewnianych zegarkach, które ostatnio stają się bardzo modne? Zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny zegarek, świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  37. Trochę ciężko porównać tani zegarek, metalowy, pomalowany na złoto, a drogi złoty zegarek. Oczywiście, ze jest różnica przede wszystkim w jakości, wytrzymałości, estetyce i żywotności. :)

    OdpowiedzUsuń