poniedziałek, 4 listopada 2013

Jak dbać o rzęsy? Pielęgnacja rzęs.

Co zrobić aby rzęsy były naturalnie długie i mocne?
Co zrobić by rzęsy były naturalnie czarne?
Jak odbudować zniszczone rzęsy?
Czego używać by tusz nie niszczył naszych rzęs?

Inaczej mówiąc dziś notka pt. pielęgnacja rzęs.


1. Baza - odżywka pod tusz.
Po pierwsze najprostszą metodą, a jedną z (moim zdaniem) najważniejszym jest używanie bazy pod tusz do rzęs. Baza pod tusz inaczej mówiąc odżywka do rzęs, pobudzi ich wzrost, odżywi je, wzmocni, a nałożona pierwsza warstwa tuszu będzie wyglądać dużo lepiej. Kiedyś myślałam, że to nic nie da, ale sprawdziłam odżywkę Delia Onyx na sobie. Rezultaty są niesamowite. Widok wypadającej rzęsy to dla mnie naprawdę rzadkość. Są mocne, urosły, długie są jeszcze dłuższe, a malutkie w kącikach oczu w końcu mają normalny rozmiar. Do tego odżywka sprawia, że nałożony tusz (nawet najtańszy) wygląda o wiele lepiej.


Zobaczcie jak wygląda tusz za 9zł wibo growing lashes (pobudzający wzrost) sam na rzęsach, a jak z  bazą, odżywką:


2. Pielęgnacja nocą.
Najłatwiej pielęgnować rzęsy nocą, gdy nałożymy odpowiedni kosmetyk i nie musimy już się o nic martwić, a nasze rzęsy zmieniają się wraz z upływającym czasem nie do poznania. Tutaj mam na myśli rewolucyjny krem do rzęs z L'Biotici, który totalnie odmienił moje rzęsy. Dzięki używaniu tego kremu rzęsy zdecydowanie mi urosły, zagęściły się. Jeśli macie naturalne ciemne rzęsy, a wraz z używaniem tuszu, ten kolor po prostu się wypalił to ten krem również Wam pomoże. Ok. 2 tygodnie używania i moje rzęsy wróciły do normalnego stanu - koloru czyli naturalnie czarnego. Na efekt wzrostu rzęs musicie poczekać co najmniej miesiąc przy codziennym stosowaniu.


Poniżej możecie zobaczyć efekt (to jak urosły mi rzęsy) z tuszem 1 warstwa przed stosowaniem kremu, a dalej efekt obecnie:


Możecie również używać olejku rycynowego, ale jest on bardzo tłusty, nie utrzymuje się na rzęsach i spływa w nocy do oczu co może powodować podrażnienie.

3. Delikatny demakijaż.
Nie trzyjcie nigdy oczu, skóry wokół oczu wacikiem i byle jakim płynem do demakijażu. Nie dość, że nabawicie się zmarszczek poprzez rozciąganie wrażliwej skóry to jeszcze połamiecie sobie rzęsy. Pisałam o wielu dobrych i złych płynach, obecnie jednak używam Bielendy (zdjęcie poniżej) i jestem z niego naprawdę zadowolona. Recenzja pojawi się wkrótce. Najbardziej jednak byłam zadowolona z płynu micelarnego Dermedic, który zmazywał tusz praktycznie bez pocierania, ale niestety jego cena  W tym przypadku nie mam jeszcze godnego polecenia płynu w 100%, który byłby dobry i jego cena byłaby przyzwoita.


Kosmetyki o których pisałam:
1) Baza - Onyx, recenzja tutaj
2) Krem - L'biotica, recenzja tutaj
3) Demakijaż - Nivea dwufazowy tutaj, ziaja tutaj, ziaja tutaj, dermedic tutaj.


Nadal mi nie wierzysz, że odżywianie rzęs coś daje? :)
Tutaj moje rzęsy w czerwcu (gdy o nie nie dbałam) i teraz, bez żadnego tuszu, kredki, bez użycia szczotki:


Zachęciłam do dbania o rzęsy? :) Teraz notka pojawi się dopiero na koniec tygodnia, gdyż nazbierało mi się dużo obowiązków i od jutra najwcześniej jestem w domu przed 21. Za to będzie to notka ze słodkim DIY :) Tymczasem zapraszam na facebooka tutaj, gdzie codziennie pojawiają się nowości.




13 komentarzy:

  1. duża różnica :)
    zastanawiam się właśnie nad kupnem jakieś dobrej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś! Potwierdzam skuteczność kremu L'Biotici, teraz moje rzęsy również są bardziej widoczne i często rezygnuję z tuszowania, tym bardziej, że tusz może rozjaśniać ich końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście różnicę widać gołym okiem ;0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam żadnych odżywek itp. bo moje rzęsy mi się podobają, ale widać sporą różnicę na Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odwiedzinki i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie kupiłam krem z L' biotici. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakiś czas temu zakupiłam pomadkę z Alterry i stosuję ją na rzęsy i brwi jednak nie jestem zbyt regularna :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie można kupić taką bazę? Jest w Rossmanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam skoncentrowanego serum do rzęs 3w1 firmy eveline, i również sprawdza się niesamowicie :) cena nie wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://twarz-wlosy-rzesy.blogspot.com/b/post-preview?token=iP6TXUIBAAA.1Loaph4bY_7MORTDoX6Iyg.JePxXRJyboLdS1jjaQeuKA&postId=2571649585266337510&type=POST
    zapraszam do mnie :) u mnie drogeryjna odżywka do rzęs Eveline ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica jest ogromna ;) Ja smaruję rzęsy pomadką z Alterry która ma bardzo dobry skład ;)

    OdpowiedzUsuń